• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ytterligare en unboxing - Panerai såklart :-)

Valdemar25

Cartier
Min säger hej! Och grattis till en mycket trevlig modell!
4fd9676922143099dfd9b61e68bb0445_zpsf8d4bdcb.jpg
 

Bexa

Omega
Panerai!! Grymt ju Grattis!! alltid härligt med panerai unboxing. Väntar med spänning tills jag snart får göra min egna unboxing :)
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Tack! Vad är skillnaden mellan denna och PAM112? Är det endast sandwichtavlan som skiljer? Börjar visst få upp ett visst intresse efter alla dessa öppningar....:nailbiting:

Sandwich, annan färg på indexmarkeringarna sen har 112 glasbaksida. 112 saknar op-logo på urtavlan. Det är två olika urverk på modellerna men med samma pr på 56h.
Lycka till! :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det är en vanesak! Lite som med tv-apparater :)
Din vrist ser normal ut så det borde inte vara några problem!
Finns många fantastiska pjäser i 44 och 47 som du går miste om ;-)



Gillar att du jämför pannan med TV-apparater, då jag aldrig kan nöja mig med storleken jag köper, nu har jag två st 55" men jag tycker båda är för små, skulle vilja ha 65" istället. Med andra ord så skulle jag kanske prova och köpa mig en Panerai 44mm för och se ifall jag gillar eller inte gillar den, Hehe.
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Stort GRATTIS till ännu en Panna MickeG - du äger! Kommer ta mig ett tag att komma ikapp dig ;)

Tack mannen :)
Har kommit ganska långt i mitt samlande men har lite till innan jag är helt nöjd.
Klocksamlande är ett maraton och inte ett sprintlopp, lycka till vore kul med någon likasinnad paneraigalning :)
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Gillar att du jämför pannan med TV-apparater, då jag aldrig kan nöja mig med storleken jag köper, nu har jag två st 55" men jag tycker båda är för små, skulle vilja ha 65" istället. Med andra ord så skulle jag kanske prova och köpa mig en Panerai 44mm för och se ifall jag gillar eller inte gillar den, Hehe.

Är övertygad om att du kommer gilla 44mm luminor - speciellt om du väljer en med bettarini boett som ex 000, 005, 111, 112 mfl!
1950 boetten är fin den med men den var inte min grej / satt sådär på vristen.
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Shit! Kommer snart Paneristis ta över forumet från Rolex-nördarna när det gäleer paketöppningar? :O

Stort grattis Micke, en av de snyggaste pannorna i min mening. Väldigt stilren.
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Shit! Kommer snart Paneristis ta över forumet från Rolex-nördarna när det gäleer paketöppningar? :O

Stort grattis Micke, en av de snyggaste pannorna i min mening. Väldigt stilren.

Hoppas kan man alltid göra! ;-D
Tack C! Den är riktigt grym, grymmare än jag förväntade mig - du kommer bli kär i know it!
 
Topp