Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Z-33 till Malmö

Diskussion i 'Recensioner & Köpguider' startad av fredrik, 27 september 2012.

1. fredrik
    Trådstartare

fredrik Bonde

Modellnamn: Z-33
    Tillverkare: Omega

Urmakare Huke (Malmö) ringde och berättade att han fått in en Omega Z-33.

2. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Du får lägga upp en recension sedan när du köpt den, för du kommer ju köpa den - det vet vi båda två. ;)

Upp med dina andra recensioner/tankar från din hemsida! De skulle uppskattas här. :)

3. wwjbd

wwjbd Bonde

Från:
    Bästkusten
    Ingen recension men mitt första intryck av Z-33.
    Jag var inne på Klockmaster på Frölundatorg idag och fick syn på Z-33:an. Sicket monster! :shock:
    Den var riktigt stor framförallt hög, men trotts det vägde den inte så mycket.

Säljarens argument för att jag skulle köpa den var att den var ju förvisso inte limited men nästan... Samt att den var rymdinspererad och det syntes på håll.
    Just dessa argument bet inte riktigt på mig och det är inte så troligt att jag skulle lägga 42 tusen på just den klockan.
    Men den var helt klart udda. Jag gillade utseendet i stort men tycker att den var lite väl hög. :)

4. TomasBc

TomasBc Dirty rotten scoundrel

Förstår inte, är det här en recension av Z-33? :)

5. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Det är en KUNGLIG recension. :)

Kan avslöja att Fredrik är den som sett till att Klocksnack.se tuffat på, rent tekniskt. :)

Asplund gillar detta.
  6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Det är en köpguide! Av yppersta klass! :mrgreen:

ps. stort tack till Fredrik för all hjälp med forumet! ;)

Asplund gillar detta.
  7. TomasBc

TomasBc Dirty rotten scoundrel

Det tackar vi ödmjukt för Fredrik (och david!), men du har en bit kvar till undersköterskans nivå av recensioner ;)