• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zacke

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Ni som köpt/sålt av/till mig skriv gärna något i tråden om ni vill.
Tackar på förhand :)

mvh

/Zacke
 
Senast ändrad:

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för dagens ftf-affär. Mycket trevligt möte.
snabba beslut och innan det bra mailkontakt.
Hoppas du känner dig 100% nöjd.
/j
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Två byten med Zackarias har det blivit för min del. Lättare än supersmidigt att göra business med honom är det! Good guy
 

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
Genomförde en bytesaffär med honom. Klocka var kalas, väl inslagen och enligt beskrivning.
Bara positivt från min sida!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka f2f till Zackarias igår.
Det var inte bara en smidig affär, det blev även ett fyra timmars långt och mycket trevligt samtal.
Absolut en 100% Goodguy!
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Gjort klockbyte med Zack, gick mycket smidigt och en riktigt trevlig snubbe. 100% good guy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Träffat Zacke F2F. Varav första gången GTG-häng långt efter midnatt. Köpte idag en SKX007 F2F.

Inga problem alls, som vanligt trevlig kommunikation innan och under köpet. Bjöd även på nato!

Good guy!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Köpte en Omega Seamaster Kronograf som efter några dagar fanns bland posten. Snabba svar, tydliga svar på frågor och mån om att alla ska känna sig nöjda. Given Goodguy!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Köpt en klocka av Zackarias. Ytterst smidig affär, välförpackad leverans.

Lämnade en klocka som delbetalning. Kan rekomendera Zackarias.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpte Zackes ögonsten igår. Som alltid, smidigt att göra affärer med Zacke. Vad är då smidigt? Jo, det är att sms:a honom och några timmar senare sitter klockan på min handled.

Ännu en gång, 100 % goodguy!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpte av Zackarias härom dagen, nu sitter jag med en fin klocka på armen.
Snabbt och smidigt.

100% Goodguy
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex F2F till Zackarias, 100% Goodguy!
 

viiicc

Omega
Köpte just en omega seamaster av denne trevlige herre, grymt smidig och trevlig affär! Rekommenderas varmt :)

Riktig goodguy!
 

rogart-63

Patek
Har precis köpt en Omega planet ocean av Zackarias. Mycket smidigt med god kontakt. Skickade på säkert sätt m.m. Goodguy:)
 

CROE

Omega
2-Faktor
Sålde en Precista-dinka till herrn, gick alldeles utmärkt, smidig affär minst sagt. Trevlig kille, Goodguy!
 
Topp