• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zacke

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Svarade på en Blocket-annons och kom överens med säljaren att möta upp. Åkte iväg , med hjärtat i halsgropen, halvt inställd på att bli både rånad och förlöjligad. Men icke. En KS'are med sin bättre hälft anslöt och affären gjordes upp, i sammanhanget nära nog som en parentes när övriga klocksnacket rullade igång. 1000% goodguy.
 

79thor

Friends of KS
100% goodguy! Dessutom en riktigt trevlig kille!
Bra packat och allt stämmer med beskrivningen!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Då var det dags igen...

Sålt tavla + visare från Rolex till Zacke. Fick pengarna i förskott och igår möttes vi upp för överlämning. Snabbt och trevligt möte med hela fina familjen!

Ännu en gång kan jag starkt rekommendera denna man, både som säljare och köpare.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpte en Rolex av Zackarias, mycket proffsigt bemötande och riktigt snabb leverans. Ingen tvekan, i min bok 100% goodguy som jag mer än gärna gör affär med igen.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Tidigare köpt klocka av Zackarias, denna gång blev det ett par straps. Inga konstigheter, snabb leverans som alltid.
100%
 

Lunkan

Cartier
Köpt en Rolex sv Zacke, inga konstigheter utan snabb och enkel kommunikation och klockan överensstämde beskrivningen. Helt klart goodguy!
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Sålt en vintage-Movado till @Zacke. Även träffat honom på en mini-GTG hemma hos mig där jag bjöds på en lektion om diverse vintageklockor. Mycket trevlig, 100% GG!
 
Topp