• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zed

Zed

Swissera
Professional Dealer
Ni som har köpt av mig eller sålt till mig får gärna lämna ett omdöme.

/Swissera AB genom Zed
 
Senast ändrad:

Guinness

Cartier
Köpte en rolle på distans av Zed, skickade pengar och fick en klocka tillbaka. Inga problem alls vid köpet. Bra säljare!
 
  • Like
Reactions: Zed

Khoma

Cartier
2-Faktor
Kanon bra grabb, köpte hans gamla Hulk, gav mig ett starkt intryck av att vara en riktig go gubbe att ha att göra med!
Stor kunskap om klockor och jävligt snygg bil :happyhappy:
 
  • Like
Reactions: Zed

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Har träffat Zed vid olika GTG. Skulle absolut göra affär med honom.
 
  • Like
Reactions: Zed

Rico

Cartier
2-Faktor
Strålande säljare. Köpte en seamaster ref 2541.80, och Zed var väldigt tillmötesgående gällande frågor m.m.!
 
  • Like
Reactions: Zed

BME

Cartier
Bytte bort min älskade panna mot en Rolle med Zed, allt gick 110% smärtfritt klockan var enligt beskrivning! Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: Zed

adno

Breitling
Köpte idag en 16570 av Zed, efter att ha tittat på den och lagt handpenning i måndags. Otroligt korrekt och hjälpsam, absolut inga konstigheter. Kan varmt rekommendera att göra affärer med honom!
 
  • Like
Reactions: Zed

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
F2f-byte med Zed
Allting top notch! Trevlig pratstund och raka rör! :)
Rekommenderas varmt.
 
  • Like
Reactions: Zed

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Köpte en klocka av Zed och kan bara ge han mina bästa rekommendationer. Trevlig, snabb och kunnig är tre ord som jag förknippar med honom.
 
  • Like
Reactions: Zed

jlhansen

Breitling
Jeg købte en Rolex GMT 16750 af ZED sidste år. Han er en super god sælger og jeg vil gerne anbefale ham til alle :)

Vh.
Jon
Danmark
 
  • Like
Reactions: Zed

Thomas77

Omega
Köpte en Daytona 116520 av Zed. Fin klocka och Zed är extremt kunnig med allt som har med Rolex att göra. Kan varmt rekommendera folk att handla klockor av en sån här go gubbe :)
 
  • Like
Reactions: Zed

ChristianOlsen

Breitling
Köpte av Zed. Klok, kunnig, pålitlig och totalt 100% reko. Ska du köpa klocka så är det av Zed! Och tack vare honom fick jag också kännedom om denna sidan, som en ren bonus kan man säga.
 
  • Like
Reactions: Zed

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Åter igen gjort affär med Zed och är mer än nöjd. Kan inget annat än ge honom mina varmaste rekommendationer :D
 
  • Like
Reactions: Zed

ottwon

Omega
Köpte en Explorer igår, leverans 24 timmar senare. Supertrevlig affär, mkt bra kommunikation och klockan i kanonskick. Varmt rekommenderad!

Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Zed

jabres

Omega
Köpt en ExpII av Zed F2F, mycket bra affär. Väldigt tillmötesgående och trevlig att ha och göra med. Gott snack, smidig affär och ett trevligt handslag! Rekommenderar!
 
  • Like
Reactions: Zed

Ervid

Omega
Världsklass. På riktigt.

Har köpt en rolex av herrn.
Hjälpsam, kunnig, vänlig. Gav ett stabilt intryck Vilket gjorde att det även som okunnig kändes väldigt tryggt att swisha över pengar och spänt vänta ett dygn.
Klockan i beskrivet skick.

Skulle alla gånger köpa igen av denna fantastiska forum medlem, kan inte annat än varmt rekommendera ZED.
Tack
 
  • Like
Reactions: Zed

Scubadude

Breitling
Köpte en rolex 116200 av Zed F2F för ett tag sedan. Mycket tillmötesgående och trevlig att ha och göra med och trots att jag inte har så bra koll på klockgrejor. Han ville att jag skulle känna mig helt nöjd. Rekommenderar!
 
  • Like
Reactions: Zed
Topp