• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zed

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Dealat med @Zed igen.
Bytsålt f2f. Zed är 100% pålitlig.

Återkommande reflektion från mitt håll är att objektbeskrivningarna i Zed's annonser är rejält ärliga - på gränsen till ofördelaktiga för honom själv.

Och som vanligt, en trevlig pratstund med en trevlig prick!
 
  • Like
Reactions: Zed

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär i 60tkr klassen med Zed, mycket snabb leverans och klockan stämde bra överens med beskrivningen.
Kan varmt rekommendera att göra affärer med Zed, 100% pålitlig.
 
  • Like
Reactions: Zed

san

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex från Zed. Trevlig och snabb korrespondens, bra bilder på klockan i fråga, välpaketerat och hade avin i lådan inom 48 h. 100 % goodguy! Deal with confidence :)
 
  • Like
Reactions: Zed

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Köpte en Rolex DJ1601. Snabb kommunikation, snabb leverans och generellt förtroendeingivande och bra att ha att göra med.
 
  • Like
Reactions: Zed
Har handlat och på min sida själv strulat lite vilket Zed hanterat mycket proffsigt vilket han ska ha all heder för.

Snabb att svara, inger förtroende och reko. Får jag chansen hoppas jag kunna återvända som kund.

/gustav
 
  • Like
Reactions: Zed

Kai Kobra

Cartier
2-Faktor
Har köpt en Rolex DJ från Zed. Snabb och smidig affär, svar på alla frågor och skick såsom beskrivet. Mycket nöjd!
 
  • Like
Reactions: Zed

M021

Rolex
2-Faktor
Möttes halvvägs för f2f affär, Trevlig pratstund samt köp av AP av Zed, inga konstigheter. Tummen upp.
 
  • Like
Reactions: Zed

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Bytesaffär i högre prisklassen. Inga konstigheter. 100% Goodguy både i och utanför affär! Rekommenderas starkt.
 
  • Like
Reactions: Zed

Poppe

Cartier
Gjorde affär med Zed igår. Fungerade hur bra som helst, 100% good guy. Gick snabbt och smidigt från första kontakt till överlämnande.
 
  • Like
Reactions: Zed

Roffe

Panerai
2-Faktor
Sålde till @Zed
Snabbt, smidigt och bra kommunikation. Alltid jobbigt att skicka iväg saker och vänta på pengar, speciellt i 60 000 kronorsklassen, men kände mig inte det minsta nervös inför denna deal. Rekomenderas.
 
  • Like
Reactions: Zed
Köpte min första ordentliga klocka, Rolex sub, f2f från Zed i dagarna. Supertrevlig, förtroendeingivande och lätt att ha att göra med!
 
  • Like
Reactions: Zed

mikael85

Omega
2-Faktor
Jag köpte en Rolex 14060 av Zlatan. Klockan motsvarade beskrivning och levererades inom 24 h.
Jag var skeptisk till att skicka pengar innan klockan levererades men garanterades av andra att det gick att lita på säljaren.
Jag är jättenöjda med klockan och skulle gärna göra mitt nästa klockköp av Zlatan också.
/Mikael.
 
  • Like
Reactions: Zed

ekj

Breitling
Jag köpte min första klocka genom Klocksnack av Zed. Träffades f2f i Göteborg, lugnt och trevligt bemötande. För mig som är ganska ny på det här tog Zed sig tid och förklarade en massa och svarade på en rad (dumma) :banghead: frågor. För mig var det ovärdeligt att det kändes som en seriös säljare och trygg affär.

Så kort och gott, Zed får toppbetyg och mina varma rekommendationer.

(Klockan jag köpte var en Rolex Explorer I 14270 i extremt fint skick, precis som utlovat). :rolex:
 
  • Like
Reactions: Zed

Jörgen A

Omega
2-Faktor
Köpte en Breitling Emergency av Zed. Väldigt snabb och trevlig respons i kommunikationen. Väl förpackad försändelse. Jag är mycket nöjd med affären. Kommer förmodligen handla av Zed igen när rätt objekt dyker upp. Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Zed

Theo

Breitling
Köpte min första riktiga klocka (en Omega) av Zed. Bra bemötande och en klockren leverans. Goodguy som rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Zed

niclashill

Cartier
Sålde Rolex till Zed, smidig process, trevligt bemötande.
Väntade pengar via banköverföring, fungerade fläckfritt.
Köper gärna av honom igen. Seriös och självklar goodguy.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Zed
Jag har återigen köpt en fin Rolex av Zed. Perfekt kommunikation. Mycket smidigt och trevligt. Zed lämnade över klockan personligen. Det blir inte bättre än så här! Jag är otroligt nöjd. Tack Zed!
 
  • Like
Reactions: Zed

Lunkan

Cartier
Sålt en Rolex till Zed. Affären gick helt enligt skolboken, rekommenderas varmt.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Zed

Patrik.L

Omega
Köpte en Rolex Datejust 16030 utav Zed. När klockan kom visade det sig att skicket va ännu finare än på bilderna :D Klockan skickades med värdefrakt och levererades 24 timmar senare, allt sköttes efter boken regler. Helt klart en GoodGuy!
 
  • Like
Reactions: Zed

DonPedro

Omega
2-Faktor
Köpte en DD 18039 av Zed - klockan i fantastiskt skick, precis som beskrivet. Skickades med värdefrakt och levererades väl emballerad 24 timmar senare. Rak och snabb kommunikation hela vägen. Allt sammantaget en perfekt skött affär - rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Zed

genuinedraft

Breitling
Köpte en DJ av Zed.
Snabb och trevlig i all kommunikation. Fick tyvärr aldrig chansen att träffas men gjorde upp affären här på KS. Förde över pengar och Zed skickade klockan samma dag.
Klockan är minst lika fin som på bilderna och helt enligt beskrivning. Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: Zed

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Har köpt en Omega Seamaster 300 Master Co-Axial av Zed/Swissera AB på distans.
Det var en genomgående positiv affär och Zed är en 100% proffsig och tillmötesgående säljare.
 
  • Like
Reactions: Zed
Topp