• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zenith 410

Xalle

Audemars
2-Faktor
0db6ece73aabdca75ef95c14b4adcb37.jpg
Prova precis den här och jag blev mycket begeistrad :)

För mer info:
http://monochrome-watches.com/zenith-el-primero-410-triple-calendar-and-moonphase-blue-price/
 

MånsT

Rolex
Hade den varit lite mindre hade jag rånat en bank för att få tag i en. Estetiskt & tekniskt fulländad.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gillar inte dag & månadplaceringen, men det finns en LE med grå tavla som är ruggigt cool.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
IMG_7189.JPG

Ingen 410a men jösses vilken Zenith Cairelli denna var super trevlig. Höll nästan på och dra kortet. Bandet var väldigt stift varav det ser ut som den svävar lite. Älskade att lumen var vit och inget trams.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
IMG_7189.JPG

Ingen 410a men jösses vilken Zenith Cairelli denna var super trevlig. Höll nästan på och dra kortet. Bandet var väldigt stift varav det ser ut som den svävar lite. Älskade att lumen var vit och inget trams.
Den där är fin, är mycket sugen på ett inköp men tvekar lite pga storleken. 43mm right?
 

Snake

Omega
Riktigt, riktigt snygg! Vilken urtavla! Är lite skeptisk till månfasen men på den mörka tavlan är den inte så framträdande som på den vita.
 
Senast ändrad:

Xalle

Audemars
2-Faktor
Riktigt, riktigt snygg! Vilken urtavla! Är lite skeptisk till månfasen men på den mörka tavlan är den inte så framträdande som på den vita.
Jag tycker personligen att det är mer harmoni i den vita tavlan. Dock så är chronograph visaren helt hopplöst lång och täcker hela månen väldigt konstigt kan man tycka.
 
Topp