• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith el Primero Rainbow Flyback (färgglad)

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Jag lider av flipparsjukan, det är bara att erkänna...

Inner och ytterbox, hangtag samt länkbitar medföljer. Klockan är i fint skick och går bra.

Bytes mot Rolex 1680, Explorer II eller möjligtvis annan sportrolex.

Bytesvärde 22K, självfallet pengar upp från min sida dock ca max 8K vid snabb affär då jag har några klockor ute till försäljning som ej sålts än.

Se länk för bilder:

http://www.klocksnack.se/threads/nyinkommen.4814/
 

Smulan

Rolex
Hej!
Några frågor. Finns det original bandalternativ till länken för den här modellen? Hur gammal är den ungefär och hur bra går den? Tack på förhand!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Hej! Som jag förstår det kom den endast i 4000 exemplar med länk. I länken i mitt första inlägg kan man se att den även kom med ett svart läder med röda sömmar. Om det går att få tag på vet jag inte.

Den är från sent 90-tal/tidigt 00-tal tror jag. Har tyvärr ingen exakt uppgift om det. Jag har inte mätt klockan exakt och har inga verktyg för det men tror den håller COSC iallafall. Den går alltså riktigt bra.

Skulle det vara en dealbreaker går det självklart att lämna den till en AD som kan svara exakt på frågorna. Anar dock att det skulle kosta en slant.

Kan höra med tidigare ägare om han har bättre svar.

Mvh

LongCon
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Hej!
Några frågor. Finns det original bandalternativ till länken för den här modellen? Hur gammal är den ungefär och hur bra går den? Tack på förhand!

Har snackat med tidigare ägare. Den är troligen från -00. Trycktestad och tidkollad för inte mer än ett halvår sedan. Den pallade trycket och höll COSC. Tyvärr inga papper då de försvunnit.
 
Topp