• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith El Primero Rainbow Prisbump

Laurentius

Cartier
Jag la ut en annons på Blocket och då jag tröttnat på alla "som absolut ska ha den", sista-pris-kompisar och skumma bytesaffärer så sänker jag priset rejält här!

Nytt pris 15000:-

Jag säljer en fin Zenith El Primero Ref nr 01/02.0461.400 som jag köpte i våras. Modellen behöver väl ingen närmare presentation men koll gärna in länken nedan för mer info:

http://forums.watchuseek.com/f27/ze...all-different-models-1992-1999-a-1028001.html

Fint skick, lite spår på länken efter användning men överlag är det inte mycket att klaga på!

Motsvarar den inte era förväntningar så häver vi köpet, ev frakt bekostas av köparen!

Jag har köpt ny klocka så byten är tyvärr inte intressant.
IMG_0226.JPG
IMG_0772.JPG

Pris 16000:-
Nytt Pris 15000:-
Mvh Lars
 
Topp