• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith El Primero Rainbow (vit tavla)

Som jag skrev i samband med försäljningen av GMTn, så har jag fått span på något som det tydligen står mitt namn på. Därför säljer jag nu ett par klockor som jag för bara några dagar sedan trodde var keepers; denna Zenith är en av dem. Vad kan jag säga? Det är ju en beauty. Jag tycker det är en av de vackraste klockor jag har haft ynnesten att bära. Till skillnad från GMTn så rör det här sig enbart om klocka på stållänk med extra länkbitar. Alltså inga boxar och annat tillbehör, förutom att den kommer i en liten låda från Nymans Ur och att jag givetvis slänger med det fina skinn natot som passar som handen i handsken från Singular Straps. Tidigare kända ägare är Singular och nagge här på KS. När det gäller servicehistorik, så kan jag inte ge någon info. Jag frågade Singular när vi träffades över en lunch för ett tag sedan, han visste inte heller. Klockan går ju fint och så och håller tiden med bravur, men det är omöjligt att veta när det är dags för service. Jag bjussar på frakten inom Sverige. Pris: 16 000 kr.




 
Topp