• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Zenith Elite Captain Dual Time *prisbump*

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Försöker att inte samla på mig allt för många klockor och eftersom jag köpte en ny i fredags så tänkte jag se om det finns något intresse för en En Zenith Elite Captain Dual Time. Från 2013 med tillhörande original box (inner och yttre box), papper och cert. Sparsamt använd men med någon mindre repa.
40mm med svart tavla och armband i svart krokodil. Automatiskt, självuppdragande Zenith in-house Elite calibre 682. GMT, datum samt separat sekundvisning.
ref: 03.2130.682/22.C493 Vad jag har kunnat läsa mig till så tillverkas den inte längre med svart tavla.

Helst f2f affär (jag och klockan finns i Stockholm) men kan skicka efter att pengarna finns på kontot. Kan erbjuda 24 h retur efter att affären gjorts upp eller paketet hämtats ut men då självklart i samma skick och köparen får stå för retur porto.

Pris: hade tänkt mig 23500. - NYTT PRIS 21000 -

Lite referenser på mig finns på: https://klocksnack.se/threads/mw79.19326/

IMG_20130828_013328.jpg

Samt två lånade bilder på likadan modell men inte mitt exemplar
zenith-captain-dual-time-black-dial-automatic-mens-watch-03213068222c493-1.jpg

zwzenithcaptaindualtime.png
 
Topp