• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zenith Respirator luxe

Yoko

Panerai
2-Faktor
För ungefär ett år sedan så kom jag över en Zenith Respirator luxe som behövde kärlek på en rad områden. Tiden går och jag hittade henne i lådan i morse och känner nu att jag behöver göra något för henne. Så här ser hon ut idag.
Zenith_respirator_luxe.jpg

Kronaxeln är av och som ni ser har hon en rejäl spricka i glaset men hur fint vore det inte att ge henne en service, nytt glas och kanske ett mesh?

Är det värt det att fixa till henne (själen säger jaaaaa!!)? Vem tror ni skulle kunna göra ett bra jobb i Stockholm, ABC Service kanske, eller Farfars? Fler alternativ?

Länk till hur resultatet skulle kunna bli. http://watchguy.co.uk/service-zenith-respirator-luxe-calibre-2562pc/
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag tycker du ska fixa till den, helt klart en vettig klocka med fint verk! Det svåra kanske kan bli att hitta ett nytt ersättningsglas.
Tror både farfars och abc kommer att göra ett fint jobb.
 
Topp