Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Zenith Respirator luxe

Diskussion i 'Vintage' startad av Yoko, 25 mars 2016.

1. Yoko
    Trådstartare

Yoko Bonde

Från:
    Stockholm
    För ungefär ett år sedan så kom jag över en Zenith Respirator luxe som behövde kärlek på en rad områden. Tiden går och jag hittade henne i lådan i morse och känner nu att jag behöver göra något för henne. Så här ser hon ut idag.
    Zenith_respirator_luxe.jpg
    Kronaxeln är av och som ni ser har hon en rejäl spricka i glaset men hur fint vore det inte att ge henne en service, nytt glas och kanske ett mesh?

Är det värt det att fixa till henne (själen säger jaaaaa!!)? Vem tror ni skulle kunna göra ett bra jobb i Stockholm, ABC Service kanske, eller Farfars? Fler alternativ?

Länk till hur resultatet skulle kunna bli. http://watchguy.co.uk/service-zenith-respirator-luxe-calibre-2562pc/

solex och eriksson850 gillar detta.
  2. Yoko
    Trådstartare

Yoko Bonde

Från:
    Stockholm
    Ingen som känner för att upplysa en en torpare?

3. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Jag tycker du ska fixa till den, helt klart en vettig klocka med fint verk! Det svåra kanske kan bli att hitta ett nytt ersättningsglas.
    Tror både farfars och abc kommer att göra ett fint jobb.

4. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Vad många inte vet är att den har en epsa compressor 2 boett, lite kul. :)

epsa-adverta.jpg

5. Yoko
    Trådstartare

Yoko Bonde

Från:
    Stockholm
    Stort tack!

eriksson850 gillar detta.