• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zenith x Hodinkee

Ernesto

Patek
2-Faktor
Ännu ett samarbete från Zenith. Denna gången med Hodinkee. I mina ögon mycket bättre än Range Rovern som släpptes för någon vecka sedan. Jag gillar den! Bra storlek och sober tavla.

Limiterad till 25 exemplar. Och släpptes för ca 30 minuter sedan... Lär vara slut när ni vaknar.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


https://shop.hodinkee.com/products/zenith-el-primero-for-hodinkee

Vad tycker ni?
 
Senast ändrad:

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Först Cohiba, sen Range Rover och nu Hodinkee. Hmm, klurigt! Nästan Omega nivå a la Speedmastern med alla dessa limiterade utgåvor. Alla förövrigt slutsålda nu, det gick snabbt! Riktigt stiliga faktiskt.
 
Senast ändrad:

Ernesto

Patek
2-Faktor

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Redan slutsåld, men 25 klockor är väl inte så svårt att få iväg. Tycker den var lite tråkig, Zenith har roligare klockor.
 

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
Tycker den va riktigt clean! Det enda jag störde mig på var att visarna var lite väl smala.
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Såg det igår på instagram. Sålde slut på mindre än en timme (?) verkar det som. Om jag ska klaga på något så är det att kronograffunktionerna är för integrerade med den övriga klockan. Tycker de kunde varit mer distinkta så man ser på långt håll att det är en kronogaf men klockan i sitt nuvarande utförande ser väldigt clean ut.
 

månljus

Panerai
Ser riktigt bra ut! Kan hålla med om visarna dock. Tycker även att racing-bandet ser riktigt tjockt ut, tror jag föredrar dom andra två som medföljer.
 
Topp