• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

zippan

mofo

Audemars
2-Faktor
Sålt en Sub-C till @zippan.
Affären gjordes f2f och det var en trevlig pratstund med lite kaffe och klockhistorier.
Gör gärna fler affärer, GG i min bok.
 

Gmtmaster

Cartier
Fick precis hem en sub av @zippan en mycket smidig affär. Ärlig beskrivning och mycket nogrannt förpackad! Han var även ett stöd när jag nu gjorde min första affär på distans och första KS affären!
Gör gärna affärer igen.
100% good guy!
 

Aarthun

Breitling
En tudor BB-B kom precis innanför dörren, precis i det fina skick som jag förväntade mig, köpt av @zippan . Inga som helst problem med affären som gjordes på distans med hjälp av värdefrakt och swish. Min första KS affär och kan inte säga något negativt om hur det gick!

Tackar så mycket!
 

augustehr

Breitling
Köpt en Sjöö Sandström av Zippan, supersmidig affär gjord på distans och trevligt bemötande. Supernöjd med allt!
 

Siksten

Omega
2-Faktor
Köpte en IWC Ingenieur face to face av zippan. Smidig affär och en trevlig pratstund på köpet. Rekommenderas!
 
Topp