• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zlatan says DD 36 är en tjejklocka. Case closed...

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Nu har du fel igen. Finns väl ingen kvinnligt öht i en klassisk 36mm DD?
20160511 264.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Trött tråd, som vanligt vill våran lilla phille bara provocera!

Zlatan må vara king, legendar etc enligt sig själv, dock lär man få säga att han är en hyfsat bra fotbollsspelare, inget snack om den saken.

Men när det kommer till klockor så skulle han nog bara knipa igen sin stora käft, för där har han förmodligen inget att hämta...
 
Senast ändrad:
P

Philippe Stern

Guest
Oj, här har man grävt ordentligt. Då det finns en tydligt skillnad på att fråga om råd än att låta en annan individ helt styra ens åsikt, därför kan jag faktiskt inte riktigt ta åt mig. Tror dessutom det var ett av mina första inlägg här, för 2 år sedan vilket gör mig 14 år gammal. Kul att du försökte :)
Zlatan styr alla mina åsikter. Alltid. Han är ju kung. Legend.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Du borde överväga att flytta till en öde ö med Zlatan. Där kan ni sitta och tycka ni är kungar, tuffingar och jämföra era behag. Det skulle passa er. :D
 
Topp