• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ZODIAC 10 - 0 projekt - INTRESSECHECK

Mer Zodiac åt KlockSnack! Jag sitter tjock royal och måste banta. Jag orkar egentligen inte sälja då jag fått akut flipperutmattning och måste vila. Ser en poäng med att mina Zodiacs hamnar här istället för på Janne Banan i Skövde. SÅÅÅÅÅÅÅÅ föds idén till projektet 10-0.
Reglerna är. Jag sätter enhetspris till 1500kr. Jag lägger ut en Zodiac med lite lull-lull. Så fort den blir såld så kommer nästa.
Jag skiter givetvis i vad gemene man tycker om idén men skulle vilja kolla med de som eventuellt är intresserade. 15 pers som har budgeten och intresset så kör vi. Kravet är också att man skriver något självupptaget och obnoxiöst i Zodiac-tråden...
Och mitt sikte är ungefär 50% av priserna jag brukar hålla på Blocket. Fullföljd serie om 10 sålda ger också 1000kr till BCF.
Jag kommer dessutom att ha en ödmjuk vecka.
Hjälpa gamla tanter över gatan...
Läsa alla Rolextrådar med en intresserad min...

PS. Om det blir av kommer ni som köpte under förra veckan att kompenseras så att våra affärer ligger i balans med ovan. Ok?

Fire away!
 

Igge

Panerai
Jag har ju varit lite intresserad tidigare så eventuellt kommer suget tillbaka om jag får se några smarriga Zoddar.
/i


Sent from my iPad using Tapatalk
 

MAK

Friends of KS
En zodiak avverkad i form av förra årets badklocka. Varför inte fler :)

FTi6XjH.jpg
 
5 intresserade? Avvaktar om det finns några fega vassbadare som behöver komma ut...
Kom igen nu. Vill ni köra då hojta till. Man kan inte lämna allt jobb till andra. Jag brukar ju få drösvis med förfrågningar från Zodiactråden...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Är det inte bättre att hålla intressekollen i just den tråden då och starta en riktig säljannons när den är gjord?
Just nu var det ju inte många rätt i vad en säljannons ska innehålla. No hate.. :)
 
Topp