• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Zodiac Oceanaire zo8000

watchwelder

Friends of KS
Hej!
Säljer en Zodiac Oceanaire Automatic med originallänk samt gummi, inget du kommer över varje dag så här lätt!
Den är i bra begagnat skick, skicket är vad man kan förvänta sig av en normalt använd klocka med några år på nacken. Det som sticker ut lite är några små märken på bezel(se närbilder längst ner) ungefär vid 19, 47 och 58.
Håller tiden bra, ingen sekundjägare så vet inte exakt hur den håller sig, skulle kunna göra ett lättare test och lägga till om någon undrar. Gångreserven testade jag förra veckan, använde den i tre dygn, inga större rörelser förutom 1,2h gång per dag. Efter detta låg den 38,5h innan den stannade.

På bilderna sitter länken lite smålöst på min 18,5cm handled, får in pekfingret under länken. Finns en till länkbit att montera på.
Bredd: 45mm
Längd lugg till lugg ca: 50mm
Bredd på luggar: 24mm
Trycktestades senast för 2,5 år sedan när jag köpte den.

Levereras med en originallåda.

3750kr 3500kr.
Skulle även kunna tänka mig att byta mot någon dressare i samma prisklass. Kom med förslag.


Returpolicy
Om du är missnöjd och tycker min beskrivning har varit missledande och önskar retur, meddela det senast 24h efter uthämtat paket. Accepterar endast retur om du känt dig lurad, nämn gärna orsaken.
Om retur skulle ske, skickas pengar tillbaka när jag fått tillbaka klockan med tillbehör i oförändrat skick.


MVH

Tack KS för annonsplats!

20170503_153124.jpg

20170503_155708.jpg

20170503_155624.jpg

20170503_154102.jpg

20170503_155201.jpg

20170503_155414.jpg

20170503_160659.jpg
 
Senast ändrad:
Topp