• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac Sea Dragon Chrono OA

Andy McB

Rolex
Bjuder här ut en del av min själ. Har jag blivit galen? Kanske!
För 1500:- skickar jag denna underbara skapelse. Den ultimata brudmagneten Zodiac Sea Dragon i fint begagnat skick, litet märke i kanten på glaset, stör ej. Försökte fota, bild 3. Allt som finns på bilderna ingår.
Men skynda! Ångrar mig säkert om nån dag....
Specs:
Diameter: 43mm
VR: 100m
Rondaverk
Bandbredd: 22mm
pazepesa.jpg

7urujeje.jpg

u5a8yquz.jpg

Spana in snyggingen!
dahuzy4a.jpg
 

Andy McB

Rolex
Bjuder här ut en del av min själ. Har jag blivit galen? Kanske!
För 1500:- skickar jag denna underbara skapelse. Den ultimata brudmagneten Zodiac Sea Dragon i fint begagnat skick, litet märke i kanten på glaset, stör ej. Försökte fota, bild 3. Allt som finns på bilderna ingår.
Men skynda! Ångrar mig säkert om nån dag....
Specs:
Diameter: 43mm
VR: 100m
Rondaverk
Bandbredd: 22mm
pazepesa.jpg

7urujeje.jpg

u5a8yquz.jpg
 

Andy McB

Rolex
Tas den idag onsdag så sänker jag till 1300:-.
Kom igen nu! Veckans deal!
Rätt köpare med rätt sorts fjäsk kanske får den lite billigare till och med [emoji6]
Eventuella intresserade får gärna höra av sig men då jag från och med i eftermiddag är borta till 20 juli så kan jag ej skicka den till eventuell köpare förrän jag är hemma igen.
Tjipp!
 
Topp