• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zodiac Sea Wolf

Mr Chance

Kalmar
Här kommer några bilder som avslöjar alla brister på min Zodiac. Men jag tycker den är vansinnigt charmig!

If5ATer.jpg


JaJJzIt.jpg


wbcDirL.jpg


T05XTpo.jpg


ya9ANsm.jpg


ZT6dw2w.jpg


Tack för titten!
:)
 

KMS

Rolex
Cool! Gillar Seawolf skarpt! Trodde man skulle kunna fynda en på Tradera.
Men det är tydligen fler än jag som hade samma tanke...:)
Den som finns där nu ser ut att kunna gå upp en hel del. Men nån gång skall en Seawolf handlas!
 

Mr Chance

Kalmar
Cool! Gillar Seawolf skarpt! Trodde man skulle kunna fynda en på Tradera.
Men det är tydligen fler än jag som hade samma tanke...:)
Den som finns där nu ser ut att kunna gå upp en hel del. Men nån gång skall en Seawolf handlas!

Tror nog att den som ligger på tratten kan stiga en del, den är väldigt fin...
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Otroligt lyckad modell det där, boett, vridring och tavla är så galet snyggt på Seawolfen. Vacker klocka du har och skicket är helrätt! :)
 

TorNet

Panerai
2-Faktor
Välkommen hit, du är efterlängtad och kommer att berika forumet! Snygg Zodiac, ångrar du flippen? :)

Tack för det!

Jo, visst var det synd att göra sig av med Zodiacen, gillar modellen, men storleken och konkurrens från annat gjorde att jag använde den allt för sällan, så det var bättre att någon annan fick användning för den.
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Fin Zodiac!

Passar på att visa en bild på min gamla Sea Wolf, så att jag får testa om jag lyckas ladda upp en bild på det här forumet också...


Detta är en fantastiskt vacker klocka. Jag tror att den ser större ut än 35mm när den sitter på leden!
Den verkar på något sätt större ut än vad den är! Stämmer det!
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jösses, vilka priser på Etsy. Den här modellen av Sea Wolf såldes ursprungligen med länk. Och ingen av klockorna på Etsy säljs med länk. Visst är det en riktigt cool klocka, men värdet kanske ligger på 2000 kr plus? Får se vad Traderaauktionen slutar på.
 

Mr Chance

Kalmar
Spännande resonemang kring värdet på en klocka. Mina tankar är att värdet är precis det som den säljs för, i alla fall vid försäljningstillfället.

Den på tratten ligger nu på 1600-ish ett drygt dygn före auktionsslut. Mycket spännande att följa!

:)
 

TorNet

Panerai
2-Faktor
Jag sålde min Sea Wolf (den på bilden i tråden) på ebay för drygt två år sedan för ca 2000 kr (1 Euro utrop, inget reservationspris).
 
Topp