• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Zodiac Seadragon 2500 kr / nytt pris !

Jonte73

Audemars
Säljer en mycket fin Sjödrake på original bund med vit söm.
Klockan är i ett kanonskick med endast några hairlines det finns inga djupare repor eller dings på klockan och glas och bezel är oskadade.
Bakboetten är orörd utan repor, den är troligen oöppnad.
Köptes ny från hyllan i Usa och jag har burit den mycket sparsamt, den har varit med på armen totalt fem gånger sedan har den fått vila i skåpet.

Skickar med låda och hangtag samt en fet länk som gör sig mycket bra på klockan.

Sätter priset till 2500 kr
Retur inom 24 h om klockan inte motsvarar beskrivningen.
Köparen skickar rek, klockan skall vara i samma skick som när den skickades från mig.

Säljes f2f i Stockholm, annars fraktar jag rekat.
Swisch eller banköverföring och kontanter fungerar.

Dessa drakar är mycket svåra att hitta på originalbund i detta skick så passa på .
Jonte.

För er som inte känner mig.
https://klocksnack.se/threads/jonte73.23573/#post-819576

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp