• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zombie apocalypse - välj dinkan!

StrawberryFields

Sir Notalot
Det verkar som om alla har missat det självklara valet, en Sinn U2.
2013-05-15_13-48-12_139_zpsc964faff.jpg
 

Jonaz

Rolex
En Plopp, utan tvekan!
Väger bly och kan fungera som klubba, meshet kan grovfiltrera avloppsvattnet du måste dricka, den tål det mesta den kan stöta på samt att vridringen är låst så att du inte i misstag sabbar din killcount.


Låsbar ring är ju ett hett argument. Fast jag saknar kronografen. + att jag vill ha en stealth variant till min Ninja outfit.


iPhone | Tapatalk
 

Jonaz

Rolex
Men Wollen, det är helt ok om du vill agera lockfågel med din plopp... ;) se bara till att stå still när mina armborstpilar viner. ;)


iPhone | Tapatalk
 

wwjbd

Omega
Tråden saknar bilder så jag känner att det är min plikt att styra upp det!
e9e9aham.jpg

Det självklara valet av zombie-klocka är ju självklart en krigarklocka. Jag sportar en CWC, men vad som är ännu viktigare är ju vilka extra finesser klockan har... Jag har därför valt att extrautrusta min lite.... :D
y4ysysad.jpg


Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

Erikd

Cartier
Känner att man borde välja en klocka med tyngd i så man kan svinga den och använda för att klubba ihjäl de som är närgångna. En PloProf är ju lite kantig också så den kan göra lite mer skada. Man kan säkerligen dyka i kloaker med den också om det skulle behövas...

Men självklart skulle jag sporta en helgulds AP RO så man dör med stil!
 

_jonte

Patek
Asså, Zombie Apocalypse är ju per definition lika med azid rain och vad funkar då?? Jo guld såklart! Alla sketna stålklockor kommer smälta som smör i solsken! :shifty::smug:
 
Topp