• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Zulu Premium 20/24mm PVD 5ringar

Josef B

Bestraffaren
*Kika gärna in på min hemsida!*


Har nu några Zulus PVD 5ringar till salu.

De är gjorda av premium material, något tjockare än vanliga natos, grövre i tyget och har en fin lyster! Väldigt bekväma! Ihopydda för mer tålighet och klarar av tyngre klockor.
De är 20mm breda och 27,5 cm långa utom #2 Orange som är 26,5 cm.
Har även 4 färger i 24mm PVD, #1 svart, #5 grå, #80 khakigrön och #C3 Camo. Bild och info kommer inom kort. PMa för info annars.



Priser
Zulu 20mm PVD 5ringar Premium 130kr/st
Zulu 24mm PVD 5ringar Premium 130kr/st
+frakt 12kr

Säljer även:
Nato band från 89kr
Bandbytarverktyg från 45kr/st
Cape Cod 85kr/st
Boettöppnare från 49kr/st

Övrig försäljning
Vinterjacka Parajumpers Kodiac stl Large

Jag behöver ditt namn, adress och telefonnummer, och glöm inte skriva ditt nick på meddelande till mottagaren. Banköverföring eller Swish.
Varorna skickas så fort som möjligt efter att jag ser pengarna på kontot.

PM:a beställningarna, kladda inte i tråden, tack!

Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits och självklart oanvänd. Returfrakt betalas av köparen. Vid face 2 face erbjuds ingen retur.




 
Topp