Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Zulu, hur funkar det?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Smulan, 27 mars 2013.

1. Smulan
    Trådstartare

Smulan Biskop

Från:
    Stadsholmen
    Det finns inga dumma frågor sägs det men detta är nog ett gränsfall. Är det meningen att man klipper bandet som är överskott på bilden eller har jag möjligen trätt det fel? Tack på förhand!

Bifogade filer:

• zulu.jpg
      zulu.jpg
      Filstorlek:
      17,4 KB
      Visningar:
      210
  2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Ser ut att vara 5-ringars eller ser jag fel? Det är lite "Jag skall ut och bo i vildmarken i 5år och strypa älg med mina bara händer"-hårdhet över dedär banden :D

Kan denna bild vara till hjälp månne? Man kan ju även dra rakt igenom de två första ringarna som ett nato men beror lite på, ibland har de en förmåga att sitta löst och slå mot bandhornen då.

3. Smulan
    Trådstartare

Smulan Biskop

Från:
    Stadsholmen
    Tack! Ett sådan armband är det men nu har jag trätt om det lite enligt din bild. Mitt är dock längre men nu kan "överskottet" läggas in i det dom andra ringarna och det behöver inte klippas. :!:

4. Smulan
    Trådstartare

Smulan Biskop

Från:
    Stadsholmen

Japp, manligare än så blir det inte :D

Mårtenssons ur Brookfield