• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av 15550st

  1. 1

    zerud

    Gjort möte f2f på en dyrare klocka. Väldigt seriös, medgörlig och trevlig köpare. Rekommenderar 100%
  2. 1

    SwatchXAp????

    😂
  3. 1

    Rolextråden

    Ja föredrar fan 11 ref även om jag gillar "det senaste" hel cermaisk bezel e mkt snyggare enligt min smak
  4. 1

    Rolextråden

    Vad sägef folk, vilken föredrar ni 11 eller 12 referens?
  5. 1

    SwatchXAp????

    Det är troligen kombo av folk som vill ha men andra som vill sälja ännu dyrare
  6. 1

    SwatchXAp????

    Alltså hela denna hypen är så patetisk 🤦‍♂️ vad sker med mänskligheten
  7. 1

    SwatchXAp????

    Jag vet och håller med, mena mest att det finns 1% chans att ngt anmat dyker upp även om jag inte tror det. Tyckte ditt svar blev lite dumförklarande men no hard feelings
  8. 1

    SwatchXAp????

    Ja exakt så. Länkar insta så kan du se
  9. 1

    SwatchXAp????

    Enig men labubu kostade ju ännu mindre å blev gaaaalrn hype
  10. 1

    SwatchXAp????

    Inte sen utan jag har också sett det. Men inget är spik 100% förrens 16e maj så chilla kompis med agget
  11. 1

    SwatchXAp????

    Det blir troligen ingen klocka utan bara ett fickur som går att hänga. Kan bli nya labubu om ngn kändis får för sig att hänga den på sin hermes
  12. 1

    Audemars Piguet Tråden

    Dom är ju inte ÅF. Det är AP själva som vill styra sin profil mot att de som köper deras klockor ska älska varumärket. Men kan helt klart ha fel, ödmjuk för det. Sen samtidigt tror jag oavsett var man köpt, men en person som sitter på en RO 155510 typ vs en som har 3 stycken ink OS och 11.59 har...
  13. 1

    Audemars Piguet Tråden

    När ja snackade med honom handlade om bredden i din kollektion och ditt genuina intresse för varumärket. Jag tolkade just den biten kring om den va köpy hos AD eller ej att det inte spelade roll. Kan ha missförstått så klart, men om.dom bygger på passion föt varumärket så kvittar det var du...
  14. 1

    Audemars Piguet Tråden

    Det var inte vad han sa till mig. Har dom sagt det till dig?
  15. 1

    Audemars Piguet Tråden

    Helt enig. Men inne på en code 1159 faktiakt och ev även off shore å bara prova å se om ja får tilldelning snabbare. Du har väntat 5 år säger du med 1 liksom...
Tillbaka
Topp