• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Ajdpas

  1. A

    Säljes Hublot Big Bang 44mm

    Hej säljer en Hublot Big Bang 44 mm Ref 301.SM.1770.RX Inköpt på Rob Engströms AB Uttagen 2016-08-02 Komplett med värderingsintyg, garantikort, box osv Klockan är så gott som ny, använd vid extremt fåtal tillfällen, Betalning sker med Swish på ett bankkontor F2F i Centrala Stockholm,
  2. A

    Jaeger-LeCoultre-tråden!

    Läst lite om JLC, stämmer det att Patek Philippe har använt sig av deras movements innan?
  3. A

    Den allmänna Paneraitråden

    Känner inte du att den redan är unik utan? Med kronskyddet så blir den liiite för unik kanske
  4. A

    Pre-Owned

    Funderar starkt på en begagnad klocka, framförallt att försöka få ihop en helguld day-date fast vintage då. Hur kan man se om dessa är äkta? Känns riktigt svårt
  5. A

    Här ställer du snabba och korta klockrelaterade frågor

    Tänkte också fråga om ni skulle välja tag heuer eller longines? Vilken anser ni är det bästa klockmärket av dessa?
  6. A

    Här ställer du snabba och korta klockrelaterade frågor

    Någon som vet om tag heuer är värda sitt pris? Funderar på att köpa en "två-tonad" Aquaracer.
  7. A

    Den allmänna Paneraitråden

    Trollar inte, bara en personlig åsikt, vad tycker du är fint med crown-guarden?
  8. A

    Officiella Rolex Sea-Dweller och Deepsea tråden

    Hur känner ni som har haft en deepsea länge, tröttnar ni på den? Jag velar mellan en sådan och en submariner.
  9. A

    Officiella Blancpain-tråden

    Någon som vet historien om blancpains "fifty fathoms" och varför den ökat så mycket i pris?
  10. A

    🦋 Breitlingtråden 🦋

    Navitimern på sida ett var riktigt fin med brun urtavla!
  11. A

    IWC, International Watch Company

    Vad tycker ni om att iwc använder ETA i vissa klockor? Känner ni inte att det sänker märkets prestige lite?
  12. A

    Den allmänna Paneraitråden

    Är det bara jag som tycker att det är osmakligt med kron-skyddet på luminoren? Personligen gillar jag radiomir mycket mer.
  13. A

    Hur man säljer sin dyra klocka säkert.

    NK men inte ha klockan på sig utan helt enkelt ha en polare 300 meter bort med klockan tills man har pratat lite med den potentiella köparen
  14. A

    Vilken är din nästa klocka?

    En Hulk ska jag kämpa för ;)
  15. A

    Vilka klockor har du sett idag?

    seiko presage cocktail time srpb41 random snubbe bredvid än i t-banan
Tillbaka
Topp