• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av albinh

  1. albinh

    Tudortråden

  2. albinh

    Midsommarklockan >>>>>>>>

    Glad midsommar! Den första för krabaten i bakgrunden.
  3. albinh

    Tudortråden

    Glad midsommar!
  4. albinh

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    Kämpa. Och försök hålla kylan trots redan i magnitud givet tålamod. Rättshaveristen i mig triggas lite också, men här är det ju inte ens fråga om något oväsentligt eller orimligt..
  5. albinh

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    Sinnes. Har följt tråden och ärendet i tystnad hittills, men det här är ju helt orimligt. Allt är ju dokumenterat här också ifall det behövs..
  6. albinh

    Tudortråden

    Jag hade turen att snabbast räcka upp handen för kepan som @toml997 skänkte vidare. Tro fan om han inte slängde med lite band också pga varför inte. Ks är roligt ändå! Tack Tom! Jag skickar in lite pengar till BCF för att föra karman vidare.
  7. albinh

    Dagens vintageur.

  8. albinh

    Kända svenskars klockor

    En till! Loppisbesök visade att Tommy var toppmodern med sin Citizen aquland när det begav sig.
  9. albinh

    Kända svenskars klockor

    Haber har ju varit i tråden förut och inte sällan med Bvlgari. Men vad har vi här '91? Movado museum? Otrolig stil i stort för övrigt. (är 87a, det här är nostalgi för mig).
  10. albinh

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Jo. Har också spanat på dem men tycker de är lite dyra som sagt. Tidigare varianter tror jag även hade NH35, så då kändes det inte alls rimligt. Väldig trevlig design dock.
  11. albinh

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Uteserveringspremiär för knodden. Fick äran att ställa sambons klocka också.
  12. albinh

    Internationella kändisars klockor

    Snyggt! Det är denna nivå av nörderi jag kräver och älskar på forumet. Kudos!
  13. albinh

    Internationella kändisars klockor

    Vad rockade Dizzy då? Nån gammal (tag) Heuer? Sinn? Porsche? PVD och Chrono iaf.
  14. albinh

    Kända svenskars klockor

    Dunkar in ännu ett fotbollsrelaterat inlägg redan samma dag! Nyblivna Bajen-tränaren Rydström med nya Longines Hydro. Edit. Rättelse! Ser ut att vara GMT:n som kom innan, så vitt jag förstår.
  15. albinh

    Seiko 5 förtjänar lite kärlek

    Röd arabisk fredag idag.
Tillbaka
Topp