• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av bleppo

  1. bleppo

    KS stora Parfymtråd

    Bois d’argent är fantastisk! Synd att jag har någon tyst protest mot Dior pga FK. Sen skulle jag gärna ha Dioramour också även om den har en tydlig feminin profil.
  2. bleppo

    Stora MC-tråden.

    Köpte en Cardo Packtalk Pro idag. Tänkte först vänta in Shoei GT Air 3 Smart men pallade inte eftersom jag redan har en GT air 3 som är två månader… förvånad över hur bra det funkade. Ingen av de jag pratade med märkte att jag satt på hojen. Körde max 70 dock.
  3. bleppo

    KS stora Parfymtråd

    Jag tycker vissa har sett ganska bedrövliga ut, skulle definitivt köpa ograverad. De verkar rätt mycket svårare att sälja också. Men det är en imagination så den skulle du kunna sälja för tusenlappar även om du hällde över innehållet i en fryspåse.
  4. bleppo

    Stora MC-tråden.

    Ut på tur aldrig sur eller vad säger man? Ja… så länge man inte är den som får ta bilen med barnen då 😂
  5. bleppo

    Stora MC-tråden.

    Noterat, också likt många andra intressen man haft genom åren där man kliar sig på huvudet och undrar varför det inte är ”standard”. Men inköpslistan just nu är. Helsvart avgassystem eller worst case en slip-on. Ny sadel ”Vindskärm”/mätarkåpa om jag ska palla att pendla då och då på motorväg...
  6. bleppo

    Stora MC-tråden.

    För 2 månader sen tänkte jag, va skönt att mitt klockintresse svalnat och att jag köpt kameran jag vill ha. Snabbspola till MC-kort och hoj, har haft hojen 3 dagar och kortet 2. Redan en inköpslista motsvarande en klocka i mellansegmentet.
  7. bleppo

    Stora MC-tråden.

    En Kawasaki Z900RS Black ball edt. Så det är inte direkt en goldwing :)
  8. bleppo

    Stora MC-tråden.

    Yay, idag blev kortet klart. Lite kul att göra uppkörningen och första körningen av hojen samtidigt 😂
  9. bleppo

    Stora MC-tråden.

    Nya pärlan! Ska väl på en akra slip-on på sikt.
  10. bleppo

    Stora MC-tråden.

    Någon som äger/har kört nya Kawasaki Z900RS och har input?
  11. bleppo

    Stora MC-tråden.

    Om det finns fler som jag som inte kan köra privat och letar plats att köra en intensivkurs på kan jag nog inte tala gott nog om Hässlö i Västerås. Mitt mål med året har varit att vara förberedd inför nästa säsong (pga otrolig tidsbrist resten av sommaren) med avklarad risketta, risktvåa...
  12. bleppo

    KS stora Parfymtråd

    MDCI - IB saknar jag som tusan, otrolig doft. Ensar var lite oväntat... För mig att du bashat EO, vilket fått mig att tänka att just de ovan kanske ändå inte är ngt för mig. Men samtidigt har de kittlat en hel del eftersom de har Iris i namnet :)
  13. bleppo

    KS stora Parfymtråd

    DD
  14. bleppo

    KS stora Parfymtråd

    DD
  15. bleppo

    KS stora Parfymtråd

    KD
Tillbaka
Topp