• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Burnman

  1. Burnman

    Tudortråden

    TT på årets varmaste dag. Fläkten snurrar fullt så man kan tillgodogöra sig ett uns av syre. Om ca 1h slår jag ut för en 18-hålare. Lär bli till att hyra bil idag 🥵
  2. Burnman

    Tudortråden

    Nää. Av fjällens struktur att döma skulle jag mer tippa på Valdemaren 🤷🏼‍♂️
  3. Burnman

    Den allmänna Paneraitråden

    Alltså jag har ingen aning men tvivlar på att det går att göra. Iaf enkelt och med bra resultat. Men vad vet jag 🤷🏼‍♂️ Skulle tro att @mårt har bättre koll än mig även om det här sitter hårt och känns i princip omöjligt att ens repa
  4. Burnman

    Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor

    Finns en del att läsa här bl.a https://klocksnack.se/threads/hublot-l%C3%A4mnar-rob-engstr%C3%B6m.201338/
  5. Burnman

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    En polare till mig är försäljningschef för en större Audi-åf. En bra polare alltså. Jag har beställt ny bil som kommer nu i veckan. Det blev ingen Audi. Som vännen sa: -”Håll dig borta från Audi! Det är katastrof nu med allt som har med el och batteri och göra. Även fyrhjulsdriften” Sen malde...
  6. Burnman

    Den allmänna Paneraitråden

    Ja den är riktigt grym. Ingen hobby pvd utan seriös firma som gjorde det. Lycka till i jakten. Vill du testa den här tills ”rätt” klocka dyker upp så dra ett pm. Fullset, många band osv. Midsommarpris: 29,5k
  7. Burnman

    Den allmänna Paneraitråden

    Som @mårt skriver är det en pvd:ad zero 🤗
  8. Burnman

    Den stora Pooltråden

    Känner ändå att poolområdet börjar ta sig och bli riktigt trivsamt
  9. Burnman

    Den allmänna Paneraitråden

    Jo men verkligen. Kändes så rätt i början, och min förra 390 kändes rätt hela tiden. Men jag trivs nog inte med sizen längre. Jag vet att panerai ”ska vara stora” men nästa blir nog som sagt en 42mm submersible. Den tror jag blir helt rätt
  10. Burnman

    Den allmänna Paneraitråden

    Nää. Första gången på typ ett halvår jag använder den här för att se hur känslan är. Men tyvärr infinner den sig inte. Vet inte vad som hänt men 44mm bettarini känns tyvärr inte rätt längre. Blir nog en annons på den här ändå som det ser ut… Nästa panna blir nog en 42mm submersible
  11. Burnman

    Jakt, får livet värt att leva.

    Ingen aning. Billigt som fan hoppas jag för då kan jag vara intresserad. Vad är det för mått? Behöver ett litet skåp i garderoben i sovrummet. Räcker om det rymmer en bössa och lite ammo. Har ett stort jäkla skåp i källaren men är ute efter ett litet smidigt som komplement.
  12. Burnman

    Tudortråden

    One can hope 👏🏻
  13. Burnman

    Tudortråden

    Jaha, tror vi det kan komma någon ny fräsig nyhet nästa vecka 😬
  14. Burnman

    Tudortråden

    Det är nog i princip omöjligt att du ska hitta den på uttalad rea hos en AD. Kolla med någon av de mer kända dealers som finns här på KS istället. Finns ju ett gäng men börja med typ @Stories of Time @SWC och se vad de har hemma och pris
  15. Burnman

    Tudortråden

    Tråktudor? Tudor om något märke har väl verkligen gått från klarhet till klarhet de senaste åren med monstersläpp på löpande band? Säg ett annat märke som möter fanboysen ens i närheten av Tudor?!
Tillbaka
Topp