• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Choppe

  1. Choppe

    Avslutad Xbox Series X

    Efter att ha stått oanvänd större delen av tiden så är det dags att hitta ett nytt och kärleksfullt hem. Inköpt av mig på Mediamarkt i januari 2022 (garantin upphörde 2024-01-16). Hittar dock inte kvittot. Komplett med allt som kom med och kontrollen fungerar utan drift. Slänger med en extra...
  2. Choppe

    Avslutad PS4 Pro i okej skick med handkontroll

    Blev sugen på att casualspela lite äldre titlar på en stram budget. Söker en PS4 Pro med fräsch handkontroll. Medföljande spel är en bonus. Gärna inom Stockholmsområdet för snabb och smidig avhämtning. Budgeten är runt tusenlappen.
  3. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Ser ut som Keychron K2 HE SE. Riktigt trevligt och sjukt snyggt!
  4. Choppe

    Tävling till förmån för MSD

    Hej! Jag heter Patrickius P. Prawnstar men mina vänner kallar mig bara för Prawnstar.
  5. Choppe

    Avslutad Rolex GMT-Master II 16710

    Uttagen i Hong Kong 2001 och i riktigt fint skick. Köpt av Stories of Time i somras. Senaste service är okänd men trycktestad i juli och uppmätt amplitud var 296, inget servicebehov förelåg. Nya springbars monterade hos Bergströms i juli. I övrigt tillbehör enligt bild. F2F i Stockholm eller...
  6. Choppe

    Rolex GMT tråden 👊🏼…

    Minimalt med handledstid på sistone men idag får den pryda den bleka handleden.
  7. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Vad jag fattade så fick man endast det i samband med 24 månaders bindningstid. Jag köpte en Air med obundet abonnemang och fick enbart telefonen. Men något mer förtjänar jag inte. #treairgate
  8. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Bra skit. Körde ett sådant på min förra 15 Pro och det blev perfekt monterat och såg ut som nytt efter två år.
  9. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Jo, att lämna är inget alternativ längre. Utöver att fru och barn är inne i iOS så har jag även dragit in katterna i densamma. Skönt att slippa fundera över alla eventuellt trevliga Androidlurar som kan tänkas finnas. Nu är det bara en gång per år som man behöver hetsa upp sig över nysläpp och...
  10. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Har mer eller mindre gjort samma resa som dig med undantaget att jag hoppade på Cupertino-expressen när iPhone 3G lanserades i Sverige 2008. Sedan dess så har jag gjort 3-4 stycken utbrytningsförsök som har varit i några timmar till två veckor för att sedan skamset lunka tillbaka till sittvagnen...
  11. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Häng dom högt!
  12. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Bytte från en 15 Pro och jag kommer säkerligen att sakna vissa kamerafunktioner och vid enstaka tillfällen så kanske monohögtalaren gör sig påmind. Men...det känns ändå som den största förändring för min del sedan iPhone X kom. Gillar designen, formfaktorna och skärmstorleken är snudd på...
  13. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Japp, fungerar likadant. Du kan välja vilket mobilnätverk. Primär, sekundär etc.
  14. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Japp! Två eSIM på iPhone SE (tredje generationen), iPhone 13 och senare.
  15. Choppe

    Apple 🍏 tråden , för den som är fast i 🍎 träsket

    Inga problem att ta makrobilder på krispiga bevels? Jag har en Air hemma men jag är i valet och kvalet om jag ska köra på den eller behålla min 15 Pro. Avsaknad av/sämre Optisk zoom/makro samt monohögtalare är mina orosmoln.
Tillbaka
Topp