• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av DB15

  1. DB15

    Den stora tråden om klockarmband (klockband) - Bandtråden

    Tack för dom kloka orden :) Fick mig att fundera lite!
  2. DB15

    Stora tråden om amerikansk fotboll

    Myles Garrett till Rams 🤯
  3. DB15

    Den stora tråden om klockarmband (klockband) - Bandtråden

    Hej! undrar en liten sak! Är Wristbuddys värt sitt pris? Dom ser ut att vara i sjukt bra kvalité på bilderna iaf, samt att många på KS beställer deras armband. Bandet jag funderar på att beställa är en calfskin som ska sitta på min vintage Omega. Har alltid haft lite svårt att köpa dyra armband...
  4. DB15

    SwatchXAp????

    Om man inte tyckte att det hade spårat ur innan så.....
  5. DB15

    Stora tråden om amerikansk fotboll

    Hahahaha
  6. DB15

    Stora tråden om amerikansk fotboll

    Antar att du e Cowboys fan eller? 😂
  7. DB15

    Stora tråden om amerikansk fotboll

    Hur många åker på Europa match iår? Jag kommer defintivt åka till London för att se mina Eagles spela om jag får tjänstledigt från jobbet :D
  8. DB15

    SwatchXAp????

  9. DB15

    SwatchXAp????

    Enda realistiska budet jag sett är 11k från en kille jag känner på en sneakergrupp jag är med i. Han är en känd reseller i den kretsen. inte ett dåligt bud imo.
  10. DB15

    SwatchXAp????

    Kan inte sluta skratta 😂
  11. DB15

    SwatchXAp????

    Dessutom!
  12. DB15

    SwatchXAp????

    Defintivt! Vänta tills hypen lagt sig. Jag tror att om man väntar till slutet av sommaren så kommer det inte vara nått problem att köpa. Minns när Moon släpptes så var jag i London några månader efter släppet. Gick till affärer typ 4-5 timmar efter öppningen och butiksbiträdet sa att dom har...
  13. DB15

    SwatchXAp????

    Runt 150 pers och väktaren har satt ett stop efter 50 🤣
  14. DB15

    SwatchXAp????

    Hur många tror vi butiken kommer få in? 50 per färg?
Tillbaka
Topp