• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av DiERICSONi

  1. DiERICSONi

    Säljes Ginault Silent Service

    kollar intresset för min Ginault silent service 2022. Fullset Grym kvalité 2 tidigare ägare och båda är långvariga klocksnackare med gott om referenser. Klockan håller tid perfekt. Börjar med ett pris på 10.000 Alt bytes mot något likvärdigt
  2. DiERICSONi

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Gick ut för att plocka in dynorna till utemöblerna men fastnade i tankarna om jag ska behålla denna silent service. Bra ljus va det dessutom 😀
  3. DiERICSONi

    Köpes Klockor under 9000 kr

    38-42mm helst Dykare från Schweiz att föredra. Skicka det ni har! Har helt slut på idéer.
  4. DiERICSONi

    Köpes Vit Tusenö shellback

    Tusenö shellback v2 Vit tavla svart bezel
  5. DiERICSONi

    Köpes Breitling ~10k

    Valfri Breitling för runt 10k. Minst 38mm max 42mm Det mesta av intresse!
  6. DiERICSONi

    Kända svenskars klockor

    Marinchef Norlén med?
  7. DiERICSONi

    Internationella kändisars klockor

    Sidney Crosby med? Brukar oftast bära en vit daytona
  8. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    hoppas ingen köper och göder dom för det priset :) Ingen blå ute än.
  9. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    Då har vi den första på blocket. Den rosa varianten för 42.000 kr haha :)
  10. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    45 minuter kvar! Hur ser det ut i Stockholm utanför swatch?
  11. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    Någon som inte vill/kan vänta helt enkelt
  12. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    inne på x hittade jag detta. Man vill nog vara först på bollen så därav släpps det till försäljning redan nu men produkten finns nog inte riktigt än.. leverans i slutet på juni dessutom
  13. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    “yeah bro i have an AP”
  14. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    En lösning kanske
  15. DiERICSONi

    SwatchXAp????

    Undra vad andrahandsvärdet är om en vecka
Tillbaka
Topp