• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Itson

  1. I

    "Goodguy's" och "badguy's"

    Sålde en klocka till Loshin, redigt trevlig. Tyvärr har jag dock glömt att skriva här tidigare. Definitivt en good guy!
  2. I

    Matchklockan: Sverige - Irland

    Re: Matchklockan: Sverige - Irland Nedköp, men bor man i Tyskland så.. ;)
  3. I

    Matchklockan: Sverige - Irland

    En tråd inför/under matchen mot Irland tycker jag är på sin plats. Visa klockan ni kommer att bära under kvällen! För egen del blir det FOKA på nyinköpt mesh! Som gjord för Sveriges matcher B-).
  4. I

    Exklusiv GTG *Live-tråden*

    Re: Sv: Exklusiv GTG *Live-tråden* Många bilder nu göbbar!
  5. I

    Värre än ett barn på julafton...

    Re: Sv: Värre än ett barn på julafton... Ännu en plågotråd? :roll:
  6. I

    Behöver vägledning

    Om du skall testa något lite billigare som är under 42mm så kan ju den nya Orient Star DV02002B som mäter 40mm vara ett trevligt alternativ. Liknar t.ex. Seiko:s GS. http://yeomanseiko.com/2013/02/26/orient-star-standard-date-model-dv02002b/ (svart)...
  7. I

    Köpråd 2.000 kr - 3.000 kr

    Re: Sv: Köpråd 2.000 kr - 3.000 kr Det är något med deras logga jag stör mig rejält på :-\
  8. I

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Varit dålig på att lägga upp bilder här, får bli ändring på det! Kvällens klocka:
  9. I

    Bra väder men långt ifrån vår än!

    Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än! Mja.. Man vänjer sig. Är född och uppväxt i Göteborg. Hoppas ni får fart på vädret till påskhelgen 8-)
  10. I

    Bra väder men långt ifrån vår än!

    Vet inte riktigt hur man ändrar i tapatalk, tyvärr. Det går inte att vända i telefonen, och spara igen? Annars går det ju alltid via en dator. I vilket fall, vart i Norrland gick tävlingen av stapeln?
  11. I

    Slagen och bakad kineskopia

    Vaket :D
  12. I

    Bra väder men långt ifrån vår än!

    Jag tycker att färgerna och klocka i sig växt mycket bara på två dagar, trivs riktigt bra med den. Blir given på alla Sveriges matcher :)
  13. I

    Bra väder men långt ifrån vår än!

    Vänd på bilderna, får huvudvärk! ;)
  14. I

    Bra väder men långt ifrån vår än!

    Tänkte bjuda med mig av några halvdana bilder tagna med mobilen, de stödjer ämnet iaf :D Någon annan som har haft en bra dag?
  15. I

    FREDAG!! Wtfruw?

    Re: Sv: FREDAG!! Wtfruw? FOKA!
Tillbaka
Topp