• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av J-ohan

  1. J-ohan

    Tråden om Squale

    E de orginal mesh? Han inte läsa nästa inlägg där de står va de e från🤣 va riktigt fint de , vad kostade de med frakt o tull?
  2. J-ohan

    Tråden om Squale

    Riktigt nöjd med denna squalen ☀️😃
  3. J-ohan

    🦋 Breitlingtråden 🦋

    Vad e det för ref nr på den modellen?
  4. J-ohan

    Sommarklocka - Inspirationstråd!

    Squale 1545 blir de i sommar☀️
  5. J-ohan

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Svårt o bestämma mig om ja ska köra blå eller orange på nya klockan😅☀️
  6. J-ohan

    Tråden om Squale

    var o hämta ut denna precis squale 1545, dock svårt o bestämma mig om ja ska köra blått ell orange band på😅 sommar klocka 2026☀️☀️☀️☀️☀️
  7. J-ohan

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Scurfa diver one titan , proto black tavlan riktigt go tavla i solen ☀️
  8. J-ohan

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Riktigt grymma klockor dedär, har samma modell fast i proto black färgen 👍👍
  9. J-ohan

    Köpes Söker 20mm mesh till squale

    Köpes 20mm mesh länk till squale
  10. J-ohan

    MrWaldemar

    Köpt en San Martin klocka av @MrWaldemar på distans , inga problem o klockan i skick som beskrivet , 💯 % GG👍
  11. J-ohan

    Tooldiver

    Köpt ett Hirsch band på distans av @ToolDiver , allt som beskrivet o bra packat . 💯% GG👍
  12. J-ohan

    Vad gör du och din klocka just nu?

    En kall bärs i solen☀️☀️
  13. J-ohan

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Ute o hjular en sväng☀️☀️
  14. J-ohan

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Vad e de för modell / ref nr på den ?
  15. J-ohan

    Vad gör du och din klocka just nu?

    en promenad på campingen ☀️
Tillbaka
Topp