• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Jockinho

  1. Jockinho

    🧸 Officiella G-Shocktråden

    Ruggigt cool med! Ny modell? Inte sett den med den tavlan innan 👌🏻
  2. Jockinho

    Fotbolls-VM-tråden 2026

    Tre likadana mål sög ju rätt hårt, och +-0 i målskillnad men oavgjort Tunisien - Japan och rejält mkt bättre försvar mot Japan så. Man måste ju va optimist, inget kul annars 🙂 Sen är det ju synd vi inte får 2-1 i halvtid, det hade kunnat sätta lite griller på 🇳🇱 Iaf lika jobbigt se Brobbey där...
  3. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Varit en midsommar med Maranez. Nu hemma blir det KS-klockan, inte helt hundra på vad jag tycker om den men var ju tvungen prova 🤓
  4. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Midsommaraffordablen…
  5. Jockinho

    Sommarklocka - Inspirationstråd!

    Dykare är väll sommar. Och lite färg är trevligt med. Citizen orca har snällt väntat på sin beställda länk i tre månader. Tanken har också sedan inköpet använda den på semestern så den lär få tid när den kommer om 2v… 🙂
  6. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Nyinkommet, KS-klockan…
  7. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Vet inte hur många år jag kollat till och från på Katan men aldrig slagit till. Upp kom @TotteH annons och då var det läge 🙂 Sjukt cool. Visst inte optimalt med spikraka luggar men kan folk ha 47mm panerai ska nog denna funka med 😎
  8. Jockinho

    Fotbolls-VM-tråden 2026

    Och lite Argentina efter… kanske 🙈 Hoppas få se Ahmed Qasem i Irak som spelat för två lokala lag i min lilla stad (Motala) innan det blev Elfsborg och sedan Nashville 🤓
  9. Jockinho

    Avslutad Andoandoando A1 - black

    Riktigt cool och udda design och som sitter skönt på handleden. Limiterad till 100st. Länk för mer info: https://andoandoando.com/collections/watch-collection/products/a-1-automatic Skick: ser i princip ut som ny, finns någon minirepa på bezeln men inget extremt. Och en liiiten ding mellan...
  10. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Bra färg på gummit men kanske sådär modell till klockan… Trevlig emaljtavla. Trots att den är blank känns den ändå rätt ”sportig” på rätt band. Safirglas och 100m wr dessutom 👌🏻
  11. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Svenskt framlagd inför morgonens drabbning 🇸🇪
  12. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Inte ofta man ser en gruppo ardito. Riktigt fet 😎
  13. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Svettas framför grillen med spinnaker….
  14. Jockinho

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Leverans från amazon såhär på kvällskvisten, något annorlunda mot vad jag brukar köpa. Blev bra på ett tropik som fanns i lådan 🙂
  15. Jockinho

    CITIZEN

    Typ 15v senare var den på plats, fin kvalité rakt igenom 👌🏻
Tillbaka
Topp