• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av johpe

  1. johpe

    Fotbolls-VM-tråden 2026

    England är/var bara helt otroligt dåliga och tråkiga. Helt ofattbart att de inte kan få lite fart på det laget.
  2. johpe

    Bästa kreditkortet för förmåner?

    Håller med om att Baskien är nice, har familj där så har varit i San Sebastián ca 3 ggr per år senaste 20 åren. Där i mot, om man vill ha det lite lagom varmt o skönt oxå skulle jag inte rekommendera det i November om man inte har en jävla flax med vädret (skulle säga att du i normala fall har...
  3. johpe

    SwatchXAp????

    Så här såg de ut i Stockholm iaf :) vita, rosa/gul/cyan och lime/himmelsblå var helt klar coola när/om det kommer armband.
  4. johpe

    SwatchXAp????

    Gick förbi nyss, ca 20-30 pers skulle jag uppskatta det till. Men misstänker att varje plats delas av 3-4 st som turas om men som sen går in tillsammans, vore konstigt om en pers kan vara där själv i 48h.
  5. johpe

    Bästa kreditkortet för förmåner?

    Vill oxå till Lissabon, fast i påsk 2027! Försöker alltid göra en bonus resa varje påsk och efter Paris, Rom, Grekland och senast Wien står Lissabon högst upp på listan (eller möjligen Prag).
  6. johpe

    Bästa kreditkortet för förmåner?

    Tycker inte du ska sluta, jag uppskattar det, alltid kul att få inspiration och tips om vad man kan göra för sina poäng. Så jag uppskattar det verkligen! Fortsätt! :)
  7. johpe

    Den stora tråden om Champagne

    Snygg sammanställning, blev sugen på att prova alla utom Paul Bara :) (provat förut dessutom).
  8. johpe

    Cartiertråden

    Shit va nice! Kan man ha både den och min TT? Frun kanske inte ens ser skillnad o tror att det är samma klocka...
  9. johpe

    Löpning. Nu riktigt OT

    Liknar Jerka2.0 med: All träning: Saucony Triumph, Speed och Kinvara Tävling: Saucony Endorphine Pro
  10. johpe

    Cartiertråden

    Ja, Large har datum.
  11. johpe

    Den stora vintråden

    Tack, det var bla det jag funderade på om en så gammal hade kvar ngt av sin restsötma, petroleum och citrus/tropiska frukter. Har börjat dricka på en låda 2015 som är riktigt bra, och funderar lite runt när den peakar, skulle tippa på att den klarar en 15-20 år till iaf om jag klarar att bara...
  12. johpe

    Den stora vintråden

    Nice, Frederic Emile är lite av en favorit, aldrig provat så gammal dock... hur var den?
  13. johpe

    Kläderna gör mannen

    Tycker tyvärr de är lite billiga i känslan, äger bara 1 st av den anledningen har det inte blivit fler, den har t.ex. inte riktiga MOP knappar vilket stör mig.
  14. johpe

    Köksknivar

    Denna är det jag har i HAP40: https://www.feinewerkzeuge.de/KAZAHANA-Santoku-Hocho-Allzweck-Messer/309125 Grymt nöjd som sagt om du nu är på jakt efter en bra Santoku.
  15. johpe

    Köksknivar

    SPG Strix, intressant! Inte hört talas om förut. Har en Santuko i HAP-40 som spöar zdp189 o m390 alla dagar i veckan, relativt enkelt att slipa (om man jämför med m390 o zdp), blir sjuuukt vasst och håller slipningen nästan oändligt länge. Kan varmt rekommendera det stålet, men nu blev man ju...
Tillbaka
Topp