• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Kessler

  1. Kessler

    Officiella Casiotråden

    Kanske köper en. Förmodligen den grå även om jag tycker blå är snyggare men har haft så mycket blått och de har bara grå där jag tänkt köpa ifrån. Blir nog en sån om den Timex jag tänkt köpa inte dyker upp i lager hos Amazon igen (jag har presentkort där)
  2. Kessler

    Officiella Casiotråden

    Dem här var ju coola.
  3. Kessler

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Japan spelar ju i blått så blir svårt att veta vad man ska välja. Jag körde samma klocka mot Tunisien som mot Holland så numera kallas den "5-1-klockan"
  4. Kessler

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Haha menar du pga. min bild eller har han en Citizen på riktigt? 😃 Om inte så borde han köpa en. Den håller hög klass
  5. Kessler

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Nä han kör ju en Rolex Daytona.
  6. Kessler

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Tänker på taktik och hur vi ska spela mot Japan.
  7. Kessler

    Timextråden

    Någon som har en Artemis? Först när jag såg den tänkte jag "fy vilken F-91W kopia" men börjat gilla den. Vill ha en sovklocka och har redan en F-91W men som nyckelring och kollade några recensioner igår som sa att Artemis har skönare band än Casio. Är bandet så pass mycket skönare att det är...
  8. Kessler

    Hur mycket bör man tänka på magnetism i närheten av en klocka

    Skickade Seikon i retur, de hade ingen likadan i lager så fick pengarna tillbaka istället. Du kan ju köpa en avmagnetiseringspryl för billigare än 400kr och göra det själv :)
  9. Kessler

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Skakar
  10. Kessler

    Tips på verktyg för justering av länk

    Ja.
  11. Kessler

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Tog bilen till pizzerian.
  12. Kessler

    Tissot-tråden

    Jag dras oftast till blått men på just den säger jag också svart. Den röda visaren som gör det.
  13. Kessler

    Varför ogillas uret.se?

    Hur är er erfanhet idag 2026 nu 8år sen denna tråd skapades? Hade aldrig handlat där tidigare förrän rätt nyligen. Köpte en klocka som blev försenad. Fick ingen info. från uret utan fick själv vända mig dit och fråga varje dag var den var någonstans trots att de hade lovat mig att uppdatera...
  14. Kessler

    Den stora paketöppningstråden

    Bezel linjerar som den ska? Så den är fake alltså? ;) Skojar lite. Grattis.
  15. Kessler

    Tips på verktyg för justering av länk

    Själva handtaget till justeringsverktyget skruvades inte ihop med resten av verktyget när en länk låg där. Så fick hamra ut allt och pinnarna kändes gjorda av mässing typ så de böjdes och fick böjda länkbitar. Var till en Citizen Zenshin och läst att andra haft problem med det armbandet. Fick...
Tillbaka
Topp