• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av kotodx

  1. kotodx

    Vintage Rolex Avslutad Rolex Oyster Perpetual Date 1501

    En härlig OP Date med den snyggaste ringen. 34mm Stål cal. 1570, hacking seconds (ej quickset datum) År 1975 enl. serienummer Oysterlänk 78350 Ej box/cert, enbart klocka och länk. Lite frätta visare och datumskivan har gulnat något. Repor på boett som jag försökt ta extra tydliga bilder på...
  2. kotodx

    Vad gör du och din klocka just nu?

  3. kotodx

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Idag börjar semestern! Söderut!
  4. kotodx

    Farfars Omega Seamaster

    Gastons Ur i Partille har jag hört gott om, har själv tänkt serva en och annan klocka där men pga hans begränsade öppettider och att jag inte har någon flex i arbetet har jag inte lyckats ta mig dit.
  5. kotodx

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Galon funkar bra i sommarvärmen
  6. kotodx

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Lånade kollegans Mr Jones, inte helt dum faktiskt
  7. kotodx

    Blocket (och andra tokiga annonser)

    Sätt några gå på eBay för mellan 10-30tkr. Helt galet för en plastklocka
  8. kotodx

    SwatchXAp????

    Jaha det var ju trist, som fickur/väsk-accessoar/bordsur hade det ju varit bättre med kvarts.
  9. kotodx

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Försökt fatta var vy-bussen går från Norrköping, men med Gene Krantz löste vi det
  10. kotodx

    🌊 Officiella Seikotråden

    På dop, blev att bära Gene Kranzen. Svårslagen klocka imo, vill nästan skaffa den silvriga också
  11. kotodx

    SwatchXAp????

    hoppas det blir något som går att bära på handleden, då lär jag köpa en. Dock har jag tänkt köpa en moonswatch i några år och det har ju inte blivit något av det så vi får se haha. Om det blir en hansväske-tamagochi blir det kanske en till sambon, då hade det dock varit bättre om den var kvarts.
  12. kotodx

    En tråd om CWC

    Tack! Och tack att du tog dig tid att svara på detta så långt senare. Jag ska till London i höst så kanske glider förbi Silvermans och slår till!
  13. kotodx

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Har själv funderat på en, tycker den är balla och prisvärda. De ska släppa en ny modell senare under året enl. deras instagram.
  14. kotodx

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Efter storm kommer solsken, glad tisdag!
  15. kotodx

    Den stora "Vad är rimligt pris för vintageklockan?"-tråden

    Tror någonstans mellan 2-4tkr är rimligt beroende på skick, länkar några avslutade auktioner: https://www.barnebys.co.uk/realised-prices/2542PC.html Hade inte kollat på Catawiki-priserna, det är något knas där.
Tillbaka
Topp