• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Macke83Karlsson

  1. M

    Tudor oyster 1967

    Inte omöjligt! Köpt via det här forumet för mer än 10 år sen.
  2. M

    Tudor oyster 1967

    Ja, nåt sånt skulle det nog kunna vara. Den är väldigt grå! 😊
  3. M

    Tudor oyster 1967

  4. M

    Tudor oyster 1967

  5. M

    Tudor oyster 1967

    Haha! Ni har så rätt, såklart. Bifogar lite bilder som förhoppningsvis gör det liiite lättare. Tack för svar och tålamod! 😅
  6. M

    Tudor oyster 1967

    Hej! Något för bred fråga kanske men jag har en Tudor från 1967 helt i stål och med en liten ros, står Rotor self winding pop urtavlan också. Armbandet är tyvärr inte äkta. Med så lite info går det att säga mellan tummen och pekfingret vad man skulle kunna få? Skicket är bra/okej med tanke på...
Tillbaka
Topp