• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Marli

  1. M

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    Har använt SRM i Malmö, falgrenovering.se och det blev bra förutom att de lackade dem i fel kulör, gör om - gör rätt och de gjorde de ;-)
  2. M

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    Ang. Släp - tänk på att om du inte har utökad B behörighet eller BE får du bara dra 330 kg med en etron 55 annars går du över 3500 kg max totalvikt. Hamnar du i en kontroll med 420kg Övervikt riskerar du indraget körkort.
  3. M

    Köpes Köpes/Bytes Iwc gst chrono meca-quartz ref 3727

    Köper IWC GST meca-quartz chronograph i titan.
  4. M

    Rolex - Tips på urmakare i Stockholm med Geiger-mätare

    En geigerräknare har väl en välsorterad fysiksal i valfri högstadieskola?
  5. M

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    OAL på skylten, klockrent!
  6. M

    Vad har era flickvänner för klockor?

    Jag gav min fru en Cartier Panthere för några år sedan, mycket uppskattat. Tycker den är lite mer allround än en tank som kan uppfattas som lite mer dressad. Alldeles oavsett går du knappast fel med Cartier. End of the day är det ju upp till den som skall bära den dock….
  7. M

    Vad har era flickvänner för klockor?

    Intressant, har också kikat på dolce vita från jp - verkar finnas stort utbud till bra priser. Dottern 14 år vill ha en, får passa på att odla intresse ;-)
  8. M

    Låt avundsjukan flöda...stora husrenoveringstråden

    Verkar lovande, tack!
  9. M

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    Kör en sådan till vardags, Kör en CX60 hybrid till vardags, du har väl ringat in den ganska väl - en bra bil med riktigt fin byggkvalitet men konservativt byggd utan A4 stora touchskärmar istället för gammaldags knappar. Riktigt bra helljus (dynamiskt led) utan behov för extraljus som på många...
  10. M

    Låt avundsjukan flöda...stora husrenoveringstråden

    Långskott - någon som har korn på en golvslipare i närheten av Trelleborg?
  11. M

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Kaffe :-)
  12. M

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    Hittade en gammal bild :-)
  13. M

    Bilar - Vad sportar ni för bil?

    Kul att se, hade en 328i - 98 med samma hjul och m speglar, min var estoril med bicolor skinn i svart / lila (!) men i övrigt likadana. Ersatte med en 135i cab men kan sakna 328an ibland, en BMW skall ha rak 6 utan turbo!
  14. M

    Stora bank ränte och privatekonomi tråden >>>

    Världen är ur led….
  15. M

    Stora bank ränte och privatekonomi tråden >>>

    Tack för info, har DanskeB 2,52, belåningsgrad ~ 35% skall nog utmana dem lite grann :-)
Tillbaka
Topp