• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av martaSM30

  1. martaSM30

    Den officiella Certina tråden!

    34,5mm👍🏼
  2. martaSM30

    Den officiella Certina tråden!

    Sommargummi på
  3. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Äsch missade tio i två
  4. martaSM30

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 19/6 ”Glad midsommar!!..”

    Plockar upp lite förmiddagsgott :) Trevlig midsommar på er!🇸🇪
  5. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Fikautryckning
  6. martaSM30

    Den officiella Certina tråden!

    Med undantaget av DS Action 35,5mm👆🏼
  7. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    😂
  8. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Dricker kaffe, kollar en jobbgrej
  9. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Du är stark du!
  10. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Tar kväll
  11. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Dessvärre inte 🙂
  12. martaSM30

    Paketöppning Rolex Explorer 14270

    Grym rolle! Grattis! Men tråkigt att höra att det inte går att driva mjölkproduktion i mindre skala. Väl kämpat👊🏼
  13. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    IW3734!
  14. martaSM30

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Kommit ut på promenad efter att ha suttit inomhus hela dagen. Så skönt.
  15. martaSM30

    Omegatråden

    Bara att smacka på ett gummi så är du hemma! Min vita hälsar👋🏻
Tillbaka
Topp