• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Ricky Spanish

  1. Ricky Spanish

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Försöker med någon sorts matchning
  2. Ricky Spanish

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Biltemaglass. Den är bra ful denna smartklocka.
  3. Ricky Spanish

    Den fotogeniska tråden om kameror och fotografering

    Det är relativt smidigt att lägga en automatifylld annons på tradera på en grej åt gången från 1 kr. Det brukar budas rätt reko tycker jag, lägg annonsslut på en dag där folk sannolikt tagit sig ett glas vin eller två!
  4. Ricky Spanish

    Kaffe - Nördnivå

    Jag tänkte köpa en kvarn, eureka kanske?
  5. Ricky Spanish

    Den fotogeniska tråden om kameror och fotografering

    Både ja och nej. Jag avskyr computational photo looken. De bästa bilderna jag har på mina barn är tagna med diverse ”riktiga” kameror. Med det sagt frugans iphone 16 pro tar bra bilder i bra ljus. Jag överväger en ricoh gr just för att ”har den med sig”. Edit: och just som jag skrev det...
  6. Ricky Spanish

    Den fotogeniska tråden om kameror och fotografering

    Om man vill komma lite närmare billigt så kan typ https://amzn.eu/d/02QJleYR funka
  7. Ricky Spanish

    Vad lyssnar du på just nu?

    Åh vad intressant!! Tackar för länken.
  8. Ricky Spanish

    Vad lyssnar du på just nu?

  9. Ricky Spanish

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Kollar på top gear Burma special med frun.
  10. Ricky Spanish

    Den fotogeniska tråden om kameror och fotografering

    Det är ok att köpa nya prylar för att motivera sig också 😇
  11. Ricky Spanish

    Den fotogeniska tråden om kameror och fotografering

    Jag sålde lite dylikt för ett tag sedan och det finns absolut lite pengar i. Men jag skulle nära nog föreslå att ut och fota med grejerna du har, de är utmärkta än! Ångrar lite jag sålde allt mitt.
  12. Ricky Spanish

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Nattar mini
  13. Ricky Spanish

    Den fotogeniska tråden om kameror och fotografering

    Jag åkte med minstingen och klämde på lite kompaktkameror. Riktigt svårt det här, jag var spontaninställd på att en GR IV skulle kunna vara bra för mig att fota snabbfotade småttingar och lite annat, ersätta mobilkameran stort sett. Men jag vet inte om jag fick till det med rätt...
  14. Ricky Spanish

    Den fotogeniska tråden om kameror och fotografering

    Man kan köpa bra moderna kameror med AF och grejer, eller så kan man köpa sig en månads väntan på att få tillbaks negativ till en inte oansenlig summa per bild. Jag vet inte om jag rekommenderar det men det är kul när något blir reko!
  15. Ricky Spanish

    Vilka klockor har du sett idag?

    En moonswatch på en yngre bilsäljare, ändå klart godkänt!
Tillbaka
Topp