• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Rico

  1. Rico

    Mindre dykarklockor (⩽40 mm)

    Gällande 38’an så tycker jag den har mycket hög upplevd kvalitet! En av mina favoritdykare. Min håller tiden kanonbra, och jag tror många har den upplevelsen. Mycket klocka för pengen.
  2. Rico

    Dagens klocka - Nya regler!

    Serica 6190.
  3. Rico

    Den stora tråden om Sinn

    Sommarklockan!
  4. Rico

    Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

  5. Rico

    Midsommarklockan >>>>>>>>

    Snålblåst vid havet. Fleece & U50.
  6. Rico

    Vilken är bästa GADA-klockan?

    I min låda är denna GADA-klockan. Den är smidig i storleken, stryktålig och förhållandevis billig att serva vid behov.
  7. Rico

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Lunchpaus. Testar @Feskarn gummi för Omega SMP på min Sinn U50. Funkade finfint med svängda bandstift!
  8. Rico

    Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

    2264.50! En absolut favorit i klocklådan.
  9. Rico

    Den officiella Certina tråden!

    Ingen som lyckats hitta ett curved end rubber som passar ds action diver 38?
  10. Rico

    Zealande gummi till U50

    Önskar köpa ett gummiarmband, zealande, till Sinn U50!
  11. Rico

    Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

    Ha kvar!
  12. Rico

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Middagsprepp! Makaroner & köttbullar, om ni undrar.
  13. Rico

    Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

    Wristbuddys Epsom leather, grå!
  14. Rico

    Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

    Serica 6190 idag!
Tillbaka
Topp