• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Rolle50

  1. Rolle50

    Vulcain-tråden

    Min första i samlingen
  2. Rolle50

    Horologen

    Genomfört byte med @Horologen Okrånglig, trevlig, smidig till 100%. 100/100 när det gäller GG. Gör gärna affärer igen med fullt förtroende.
  3. Rolle50

    Kolla datumvisningen idag

  4. Rolle50

    The many faces of vintage Enicar (många bilder)

    Skön space age trio :)
  5. Rolle50

    Vintage trippel

    Tripp trapp trull i Enicar super quartz.
  6. Rolle50

    Köpes Rubber strap Oris Aquis 39,5 mm köpes

    Hej! Ute efter ett rubber strap till min blå Oris Aquis 39,5 mm ( model 7732). Helst blått sådant! Har du ett liggande? Hör av dig! 🤩
  7. Rolle50

    Vintage Eterna - Samlingstråd

    Dagens med GF länk.
  8. Rolle50

    Kolla datumvisningen idag

    Longines
  9. Rolle50

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Jobbresa. Terminal 5.
  10. Rolle50

    Dagens klocka - Nya regler!

    Kaptenen idag
  11. Rolle50

    Vad gör du och din klocka just nu?

    Arbete med kaffe
  12. Rolle50

    Kolla datumvisningen idag

    Lite för högt stående Certina 11. Kanske kommer ner lite senare ikväll :D
  13. Rolle50

    Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

    Vintage Quartz är trevliga. Här från slutet av en era för Enicar. Lyckats få tag på alla fyra färger. På 70-talet visste de vad funky var! 🤣
  14. Rolle50

    Den officiella Certina tråden!

    Nu är min sommarklocka i hamn. Tack @Lateralus för affären. Tycket inte armbandet som var original funkade så det får bli ett vitt gummi istället. :)
  15. Rolle50

    The many faces of vintage Enicar (många bilder)

    Har en sån. Min är fortfarande helt NOS, aldrig varit på någons arm. Fynky och snygg verkligen! :D
Tillbaka
Topp