• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Senaste innehållet av Rymdhamstern

  1. Rymdhamstern

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/6 ”Hyvä huomenta!!..”

    TGIF!! Äntligen! Perfekt slut på arbetsveckan med 6 timmar task force. Som fortsätter på måndag 😞 Nu är det iaf gin o'clock och helg. Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg! @StarMan , ser väldigt, väldigt trevligt och gott ut. Njut!
  2. Rymdhamstern

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 19/6 ”Glad midsommar!!..”

    Just det. Det är ju fredag. Missade nästan det. Sjukt skönt med långhelg. Nu tar vi gin o'clock @StarMan . Här blir det inte snapps. Det räcker med det till sillen 😀 Önskar er alla en fortsatt fantastisk midsommar och underbar helg!
  3. Rymdhamstern

    Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.

    Har ett par Martin Logan Ascent stående efter att jag skaffat nya högtalare. Testar om någon i tråden är intresserad innan jag lägger ut dem. Finns för avhämtning i Göteborgstrakten. Jag har haft dem 20 år. Mer info via PM.
  4. Rymdhamstern

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/6 ”Prost, meine kleine lieblienge!!..”

    TGIF!! Äntligen! Dags för helg igen. Tiden går så fort att väldigt snart har semestern både kommit och gått. Äh, det kändes för deprimerande. Nu tar vi helg istället. Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg! @StarMan , gin-broder, blir det någon gin idag? Här har den...
  5. Rymdhamstern

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/6 ”Det var inte igår!!..”

    TGIF!! Äntligen! Undrar när enough är enough? Varit ännu en sådan där vecka. Men det betyder å andra sidan inget nu när det är gin o'clock och helgen börjar. Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg! Gin-broder @StarMan , Hernö navy år en absolut favorit här också. Men...
  6. Rymdhamstern

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/5 ”Kan gå bra, kan gå åt skogen..!!..”

    TGIF!! Äntligen! Tänk att det blivit en sådan där vecka igen. Märkligt. Grymt skönt med helg. Jaja, jag vet. Har sagt det förr 😀 Gin o'clock och helgen börjar. Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg! @StarMan , gin-broder, blir det någon gin ikväll? Idag har jag fått...
  7. Rymdhamstern

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 22/5 ”Il dolce far niente!!..”

    TGIF!! Äntligen! Tufft med full arbetsvecka med extra allt efter förra kortveckan. Nu är det iaf gin o'clock och helgen börjar. Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg! Dags för gin snart gin-broder @StarMan ?
  8. Rymdhamstern

    Ricvin`s FREDAGSTRÅD™️ 15/ 5 by Lesa. Fredag igen å reveljen har spelats....

    Gin o'clock!! Gött med fredag. Även om det var fredags i onsdags redan. Eller något sådant. Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg! Gin-broder @StarMan , blir det någon gin ikväll?
  9. Rymdhamstern

    Vad gör du och din klocka just nu?

    När det är lillelördag och "fredag" samtidigt så blir det gin o'clock.
  10. Rymdhamstern

    Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.

    Lyssnat en del på McIntosh men aldrig haft något av dem. Fastnade för Accuphase istället.
  11. Rymdhamstern

    Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.

    Bodde 3 år i Japan och har en enorm respekt för japanska ingenjörer efter det.
  12. Rymdhamstern

    Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.

    Jo, i ett tidigare hifi-nörd liv gick jag genom flera olika märken innan jag landade i Accuphase. De är sunda konstruktioner och inte så mycket snake oil 😀
  13. Rymdhamstern

    Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.

    Jodå. Det njöts. Bästa ljud jag haft. Även om mina tidigare Martin Logan Ascent också är riktigt bra.
  14. Rymdhamstern

    Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.

    Finlyssnar lite idag. Kom då på att jag aldrig postat i denna tråden. Dags nu 😀 Högtalarna är nya (för mig) men elektroniken har hängt med i snart 20 år. Accuphase gör bra prylar.
  15. Rymdhamstern

    RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/5 ”Är du vaken gubbjävel!!..”

    TGIF!! Äntligen!! Shit vad skönt med fredag. Blev minst 7 timmar möten per dag på jobbet den här veckan. Undrar hur man ska hinna med att jobba? Jaja, nu tar vi helg. Gin o'clock!! Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg! Hernö rocks @StarMan 😀
Tillbaka
Topp