• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vistor s senaste aktivitet

  • vistor
    vistor svarade på tråden Octago.
    Något besvärlig spekulant. Tog ett samtal inför försäljning, uttryckte starkt intresse bad om flera bilder, signatur med datum med...
  • vistor
    vistor reagerade på Holken s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpt klocka för 20k av @vistor Snabba svar och inga som helst konstigheter Good guy!
  • vistor
    vistor reagerade på Larsmustasch s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Sålt en Sinn. Inga konstigheter alls, snabb kommunikation osv. GG. //Lars
  • vistor
    vistor reagerade på Abben s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpt smartklocka av @vistor på distans. Inga konstigheter, klocka enligt beskrivning och allt i sin ordning. 100% GG och approved by Abben!
  • vistor
    vistor reagerade på Riffraff s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpte klocka av Vistor. Klockan i mycket fint skick och matchade beskrivning. Har bara gott att säga :)
  • vistor
    vistor reagerade på Limeee s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpte klocka av Vistor och är mycket nöjd! Snabba svar och lätt att ha att göra med. Kan rekommendera:)
  • vistor
    vistor reagerade på Starillusion s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Han köpte en klocka av mig, snäll och trevlig rakt igenom. Från att han skrev till mig så va han och hämtade samt avslutats affär på...
  • vistor
    vistor reagerade på Sir Napalot s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpt Tag Heuer av @vistor på distans och har bara gott att säga. Tack för en smidig affär!
  • vistor
    vistor reagerade på Ernesto s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Bytt en Breitling Navitimer mot en Sinn EZM3. Gick väldigt smidigt och jag fick betalning i förskott. Trevlig och tillmötesgående...
  • vistor
    vistor reagerade på Birkhel s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Har sålt klocka i 10k klassen till vistor. Inga problem alls. Good Guy for Sure!
  • vistor
    vistor reagerade på k0ltrasten s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Sålt till ovan person. Mycket smidigt!!
  • vistor
    vistor reagerade på Capeland s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Bytt klocka i 20K-klassen med Vistor F2F. Riktigt smidigt. Rekommenderas :)
  • vistor
    vistor reagerade på Adro s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpt ot av @vistor vid två olika tillfällen. Trevlig och rätt beskrivning av grejerna. Skulle köpa igen av denna goodguy
  • vistor
    vistor reagerade på joca s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpte OT av @vistor som tyvärr försvann i posten. Hanterades kanon!
  • vistor
    vistor reagerade på Leviathan s inlägg i tråden Vistor med {response}.
    Köpte en Swatch av @vistor Mycket trevlig upplevelse. Varma rekommendationer! /Andreas
Tillbaka
Topp