• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

igelkotten

Breitling
4670B560-B179-4AFD-ABCD-5E8F224C61A8.jpeg


Happy ST!
 
Funderar på att köpa min första Speedmaster. Är dock en ”Mark II”, senaste modellen. Fått ett väldigt bra pris fr en AD. Jag gillar modellen - men kommer jag att tråna efter den ”riktiga” månklockan? Sponta erfarenheter från Er med mångårigt innehav av Speedmasters?🤔
 

Omega21jul1969

Rolex
2-Faktor
Funderar på att köpa min första Speedmaster. Är dock en ”Mark II”, senaste modellen. Fått ett väldigt bra pris fr en AD. Jag gillar modellen - men kommer jag att tråna efter den ”riktiga” månklockan? Sponta erfarenheter från Er med mångårigt innehav av Speedmasters?🤔
Godmorgon, förutsätter att det är den svarta?
Mark ll är en fin klocka, och mycket prisvärd då den inte följt med vanliga Speedmasters fördubblingen i pris. Dock så är det inte samma klocka. Mark ll är betydligt tjockare och bärs helt annorlunda på armen. Så vill du ha en Speedmaster köp den vanliga. Har du en handled som kan bära upp en Mark ll och vill göra ett fynd, kör på. Berätta gärna ungefär rabatt, skulle vara intressant att veta.

Edit: tror alla här köpt en Speedmaster tillslut om det är det man vill ha. Tur det går att ha fler klockor :)

 
Godmorgon, förutsätter att det är den svarta?
Mark ll är en fin klocka, och mycket prisvärd då den inte följt med vanliga Speedmasters fördubblingen i pris. Dock så är det inte samma klocka. Mark ll är betydligt tjockare och bärs helt annorlunda på armen. Så vill du ha en Speedmaster köp den vanliga. Har du en handled som kan bära upp en Mark ll och vill göra ett fynd, kör på. Berätta gärna ungefär rabatt, skulle vara intressant att veta.

Edit: tror alla här köpt en Speedmaster tillslut om det är det man vill ha. Tur det går att ha fler klockor :)

[URL unfurl="true"
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Funderar på att köpa min första Speedmaster. Är dock en ”Mark II”, senaste modellen. Fått ett väldigt bra pris fr en AD. Jag gillar modellen - men kommer jag att tråna efter den ”riktiga” månklockan? Sponta erfarenheter från Er med mångårigt innehav av Speedmasters?🤔
Moon Speedy är ju liksom baseline för Speedmastermodeller så jag skulle börja med en sån 👍
 
Topp