• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äh! Jag tar en vecka till. Det blir en ”special guest” som startar FREDAGSTRÅDen nu på fredag.

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är så skönt att ha sovmorgon så jag har bjudit in en efterlängtad trådstartare att vikariera nu på fredag.
Se till att ni är vakna och redo med en bild!!!
Man skulle ju kunna tro att jag betalat vederbörande för att få lite extra ledigt. Men inte då! Hen har pyntat in 1000:- extra till BCF så funkar man om man är ”special”..
Kör hårt!! Ser fram emot din FREDAGSTRÅD !!!

Det är så skönt att ha sovmorgon så jag har bjudit in en efterlängtad trådstartare att vikariera nu på fredag.
Man skulle ju kunna tro att jag betalat vederbörande för att få lite extra ledigt. Men inte då! Hen har pyntat in 1000:- extra till BCF så funkar man om man är ”special”..
Trevligt, ska bli spännande. Nu har ju trådstarten skett okristligt tidigt med vissa vikarier, är det så att vi ska vara vakna extra tidigt och spamma F5 för att hinna med starten? :)

Trevligt, ska bli spännande. Nu har ju trådstarten skett okristligt tidigt med vissa vikarier, är det så att vi ska vara vakna extra tidigt och spamma F5 för att hinna med starten? :)
Haha.. Vissa har onekligen andra morgonvanor än jag. Men vill man hamna på sida 1 så krävs det lite jobb :) Men var och en får välja hur viktigt de tycker just det är :)
Tror dock inte det blir mitt i natten. Det är inte meningen i alla fall.

A0BDF574-F471-4A71-B6D7-0A00CFCD3994.jpeg

Trevlig helg!

Kan de kanske vara @Affe man tro?:angel:

Tillbaka
Topp