Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Joakim W skrev:tack för snabba svar.
Hade inte kollat hemsidan, men fanns tydligen ingen i Umeå?
Egentligen skulle jag bara behöva någon som kan säga att klockan är äkta. Ett riktigt intyg kan jag ordna senare.
yonsson skrev:Om du ändrar titeln i tråden till något mer passande nu när du lagt upp bilder, så får du säkert bra svar av någon Breitlingkunnig
paradis skrev:Är det bara,smuts,på ringen,30min...?????
Camestig skrev:Jag vill inte skrämma någon men när jag var hos min lokala urmakare för att hämta ut rollen bar jag min Steelfish och han visade upp en likadan fast med blå urtavla han fått in på service!
Den hade visat sig vara fejk och jag kan säga att den var otäckt bra! Det var tydligen även ett ETA-verk i den!
Det jag kunde hitta var att siffrorna på raiders och graveringen på baksidan inte var lika skarpa och djupa!
Bara ett varnande tecken finns tydligen bättre kopior än dom från thailandssemestern!