• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äldre coca klocka

Karlsson766

Breitling
Hej alla, ny här och hoppas jag lägger upp på rätt ställe. Har ingen aning alls om värdet på denna så tänkte se om någon annan kanske vet. Den känns väldigt välgjord och har försökt hitta info men fick inte fram just denna klockan. Kan där vara något samlarvärde eller är det bara skrot?
 

JohnDoe

Rolex
Hej alla, ny här och hoppas jag lägger upp på rätt ställe. Har ingen aning alls om värdet på denna så tänkte se om någon annan kanske vet. Den känns väldigt välgjord och har försökt hitta info men fick inte fram just denna klockan. Kan där vara något samlarvärde eller är det bara skrot?
Kan ju vara bra med en bild och lite mer info för jag fattar iaf inte vad en cocaklocka är.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
g7kerp8u8eqy.jpg
 

Karlsson766

Breitling
Oj följde dom inte med testar igen då :)
 

Bilagor

  • received_10210547035968906.jpeg
    received_10210547035968906.jpeg
    95.6 KB · Visningar: 161
  • received_10210547036008907.jpeg
    received_10210547036008907.jpeg
    263.3 KB · Visningar: 159

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Oj följde dom inte med testar igen då :)
Jag vet inte hur seriös du är eller om du försöker trolla, men det där är en billigaste sortens reklamklocka gjord i sk fulmetall. Har du tur kan du få en femma på en bakluckeloppis för den. Om du inte själv gillar den och vill bära klockan, hade jag lämnat in den på närmaste elektronikåtervinning.
 

Karlsson766

Breitling
Jag misstänkte givetvis att det va skräp men samtidigt tänkte jag att man vet aldrig med gammalt skräp om det är värt något för en galen samlare.. jag skulle aldrig få för mig att använda den och ännu mindre betala för den. Men sen sålde jag ett gamalt nintendo spel för 1500 på tradera förra veckan. Skulle inte ens spelat skiten om jag fått betalt för det heller så man vet aldrig :) men tack för svaret
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag misstänkte givetvis att det va skräp men samtidigt tänkte jag att man vet aldrig med gammalt skräp om det är värt något för en galen samlare.. jag skulle aldrig få för mig att använda den och ännu mindre betala för den. Men sen sålde jag ett gamalt nintendo spel för 1500 på tradera förra veckan. Skulle inte ens spelat skiten om jag fått betalt för det heller så man vet aldrig :) men tack för svaret
Vad var det för spel?
 

Rolfen

Rolex
Jag vet inte hur seriös du är eller om du försöker trolla, men det där är en billigaste sortens reklamklocka gjord i sk fulmetall. Har du tur kan du få en femma på en bakluckeloppis för den. Om du inte själv gillar den och vill bära klockan, hade jag lämnat in den på närmaste elektronikåtervinning.
Nu var du allt lite hård Rozzy. Det finns folk som gillar reklamklockor så jag tror att med lite tur går det att få ut en hundring för den.
 
Topp