• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ändlänkar för skinnarmband

Kakob

Cartier
Hallå i stugan!

Ligger på soffan precis lagom bakis för att rättfärdiga några timmars slösurfande. Hur som, letar efter något schysst armband till min 214270, och började fundera på ändlänkarna vissa rolexmodeller har som kommer med läderarmband, exv. Daytona. Söndag = Bergströms i Götet är stängt, så jag frågar er visa här istället, finns sådana ändlänkar att köpa löst, om jag skulle vilja ha till Explorern?

Här är ändlänkarna jag tänker på: http://www.uret.se/rolex-daytona-meteorite-dial-p-9634.html

Edit: vill såklart inte ha ändlänkar i vitguld, utan matta i stål :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hallå i stugan!

Ligger på soffan precis lagom bakis för att rättfärdiga några timmars slösurfande. Hur som, letar efter något schysst armband till min 214270, och började fundera på ändlänkarna vissa rolexmodeller har som kommer med läderarmband, exv. Daytona. Söndag = Bergströms i Götet är stängt, så jag frågar er visa här istället, finns sådana ändlänkar att köpa löst, om jag skulle vilja ha till Explorern?

Här är ändlänkarna jag tänker på: http://www.uret.se/rolex-daytona-meteorite-dial-p-9634.html

Edit: vill såklart inte ha ändlänkar i vitguld, utan matta i stål :)

Har för mig att det finns en annons på liknande länkar på K&S. Kolla där.


Oops!! Sen på bollen:)
 

Kakob

Cartier
Tycker att exempelvis Tudor Black Bay har alldeles för stor glipa med läderbandet.
Mjaa, tycker BB gör sig helt ok med glapp, fast det är väl främst tunnare dressur som det är riktigt snyggt på. Bra att det finns så mycket småskit att snöa in sig på :happyhappy:

Men vet någon om detta (ändlänkarna) är något man kan knalla in hos AD och beställa, alltså en originaldel som rolex tillhandahåller?
 

David

Bödeln
Mjaa, tycker BB gör sig helt ok med glapp, fast det är väl främst tunnare dressur som det är riktigt snyggt på. Bra att det finns så mycket småskit att snöa in sig på :happyhappy:

Men vet någon om detta (ändlänkarna) är något man kan knalla in hos AD och beställa, alltså en originaldel som rolex tillhandahåller?

Såg precis att @David kanske fortfarande har några hemma:)

Jag har två par till Tudor Black Bay, ett par till DSSD 116660, ett par till Explorer II 214270 och ett par till Sub 116610/114060, annars är det för tillfället tomt.

Men fint blir det!

150104-EL3.jpg


150104-EL4.jpg


150104-EL5.jpg
 
Topp